Lo que no vemos.Nebulosas Norteamerica y Pelicano

Iniciado por Camilo, 27 de Julio de 2016, 17:32:12

Tema anterior - Siguiente tema

Camilo

Hola
Este fin de semana 23 a 25 de julio y como los planetas ya estan muy dificiles de momento, e decidido divertirme un poco haciendo cielo profundo y fuí a la modalidad quizás mas dificil, hacer tomas con filtros de banda estrecha que solo dejan pasar la emision de la nebulosa,casi que, imvisible a nuestros ojos,esto es:Hidrogeno (H alfa) Oxigeno (OIII) y Azufre (SII),Las dichas nebulosas requieren muchas horas para las emisiones en OIII Y SII, pero en H alfa con una hora ya se pone en evidencia,ya que es el gas predominante,Hidrogeno.Ya le tenia ganas e estas nebulosas y poner a prueba mi paciencia con unas 4 horas de exposicion y un procesado que, si no es de los mas "finos",teniendo en cuenta que hago poco cielo profundo,todo se aprenderá.
Saludos.

monje

Pues para no hacer mucho cielo profundo te ha quedado magnífica!!!!

:great: :great:

hugogr

8) Pois moito ánimo porque  polo que se ve a cousa promete. Unha duda: ¿Cando falas de 4 horas de exposición, é nunha sola toma ou son tomas mais curtas apiladas?

Pablo

Camilo

Cita de: hugogr en 28 de Julio de 2016, 19:06:43
8) Pois moito ánimo porque  polo que se ve a cousa promete. Unha duda: ¿Cando falas de 4 horas de exposición, é nunha sola toma ou son tomas mais curtas apiladas?

Pois grazas a todos,Pablo,monje e por suposto a tí por cometar.O principal e ir aprendendo e pasalo ben o gusto de un. Según o meu criterio,4 horas de ex. nunha soa toma e imposible,xa que poden pasar moitas cousas nise tempo,empañamento dos obxetivos,agotamento das baterías ou perda da estrela guía que pode pasar moi fácil.Ademais hay que facer tres clases de tomas,halfa o3 e s2.Niste caso son varias tomas entre 8 e 15 minutos cada unha,sumando en total unhas 4 horas.No caso do s2 son as mais numerosas, ya que a nebulosa emite menos,e se se fan poucas este filtro e moi ruidoso.Despois sumanse cada unha e se fai rgb con as tres resultantes.Podense facer varias combinacions según o gusto persoal de cada un.A paciencia e un desafío.
A ver se localizo a  Alejandro que anda "desaparecido en combate" e un sabado imos a Forcarei para ver ise asunto.
Saúdos.

hugogr

Según o meu criterio,4 horas de ex. nunha soa toma e imposible,xa que poden pasar moitas cousas nise tempo,empañamento dos obxetivos,agotamento das baterías ou perda da estrela guía que pode pasar moi fácil
[/quote]
De aí a miña dúbida. Xa me parecía que tería que ser con tomas mais curtas integradas a non ser que tiveras o tema do guiado afinadísimo. Xa falaremos desto tamén.

alejandromeira

Boas Camilo, realmente impresionante. Como ben dis estou desaparecido pero e que como últimamente xa non saio nin a observar.... ¡que lle queres!
Apertas e un saúdo.
c is the speed of light, isn't it?