Próximas ocultacións de estrelas por asteroides.

Iniciado por rimarzoa, 18 de Septiembre de 2012, 17:09:26

Tema anterior - Siguiente tema

angelaros

A primeira ocultación do sábado vai a ser ás 4:30 hora española, non? inda levamos dúas horas de gap co UT... a xente do observatorio creo non soe quedarse ata tan tarde, e menos unha noite de lúa... farase o que se poida...

rimarzoa

Pois que pena. O ceo non sóe ter en conta os horarios dos terrícolas e moitas veces pasará esto: horarios intempestivos, lúa chea, etc...
Faráse o que se poida.
Saúdos.

angelaros

Certo, a ver se me deixan quedar cosa chaves do chabolo  :glasses:

hugogr

Angel, eu polo menos vou subir a traballar co LX200 así que conta co OAC aberto

angelaros

Perfecto, te mando un privado co meu número de teléfono por se hai cambio de plans de última hora.

Camilo

Se non me quedo dormido e esta despexado,intentarei a ocultacion co 310 e a dmk.para o asteroide Tergese e imposible observalo pola craridade.

colapso

Con dificultades por la cercanía de la luna llena y la nubosidad, conseguí captar el asteroide de la ocultación de mañana. La estrella que ocultará es la de la esquina inferior derecha.
Saludos.

rimarzoa

Osti, chaval, déixasme abraiado. A ver se desta sáe algo. Sorte esta noite a todos os observadores.
Eu teño unha boa nova. En Astrogalicia a cámara Watec non me funcionou en absoluto e non din encontrado o fallo. A miña idea era poñer a capturar meteoros (que se viron uns cantos) coa cámara all-sky que estou facendo. Pero o único que sacaba eran cadros negros. Hoxe acabo de atopar o fallo.
O conector do alimentador non coincidía exactamente co da cámara e o pin central doblouse a un lado facendo que non chegara alimentación á cámara. Hoxe cambiei o alimentador e xa funciona correctamente, polo que poderei observar esta noite se o tempo nolo permite.
Saúdos e sorte a todos. A ver se conseguimos algunha boa ocultación.

rimarzoa

Ola a todos:
Por un problema técnico, que me fixo aprender algunhas cousas, non puiden chegar a observar a ocultación de Gilgamesh. Unha mágoa.
Pero xa que tiña todo montado agardei ata o mencer para ver se se podía observar a de Tergeste durante o mencer.
O resultado é... OCULTACIÓN POSITIVA 8). Aínda que había xa luz do mencer e o fondo é brillante, Terfgeste ocultou á estrela de magnitude 10,4 en Ames 05:58:27 TU aprox. Eso sí, a ocultación durou só coma un segundo e dáme a impresión de que a desaparición foi abrupta pero a reaparición foi máis suave. Hai que analizar a curva de luz.
¿Alguén máis tivo resultados desta ocultación ou da de Gilgamesh?
Saúdos.
Ramón.

angelaros

Desde Cotobade, ocultación negativa de Gilgamesh... no nos quedamos a la otra...

Camilo

Dende O Carballiño, non contaba con algunhas "sorpresas".O evento quedaba a carón do horizonte suroeste, xusto encima das luces do polígono e, unido a Lúa chea,case que non vía nada, pero para rematar levantouse unha néboa que sempre penetra dende a costa o interior por ise lado,(a ver se os das Rias Baixas a dirixides noutra direccion) e acabéi da rematar.Iso si, como sempre pasa en noites brumosas,para planetaria o seeing no pintaba mal de todo,lieime cun Xúpiter e se me esqueceu a outra ocultacion.

colapso

Cagüen... Ocultación positiva... pero pola arboleda que teño ó suroeste. Non contaba que estaría tan baixa a esa hora. Deixei grabando a aproximación do asteroide á estrela, anque ainda non a mirei.

hugogr

Dende Cotobade, despois de alguns problemas co telescopio, empezamos a grabar as 4:25 !!!. Uns por outros falábamos de que a ocultación era as 4:30 e logo, o repasar as efemérides, parece que nos retrasamos 3 minutos. A consecuencia e que temos mais de dez minutos de grabación nas que non se ve  ningunha ocultación. Son as novatadas. Vou ver si me animo e volvo hoxe para intentar a do Phillipadams que e mais cedo.

Centre              Star  Star   Sun      Path Limits           Error Limits
  E. Longitude   Latitude      U.T.    Alt    Az   Alt    Limit 1    Limit 2    Limit 3    Limit 4
      o  '  "     o  '  "    h  m  s     o     o     o    o  '  "    o  '  "    o  '  "    o  '  "

-  6  0  0    42 37 46    2 22 19    23   240   -41   42 43 51   42 31 41   43 18  4   41 57 34
   -  7  0  0    42 16 18    2 22 23    24   240   -42   42 22 25   42 10 12   42 56 47   41 35 55
   -  8  0  0    41 54 13    2 22 26    24   239   -43   42  0 21   41 48  5   42 34 53   41 13 39