AstroGalicia 2010: aberta a pre-inscrición

Iniciado por DosiVeiga, 29 de Abril de 2010, 01:31:53

Tema anterior - Siguiente tema

DosiVeiga

Na web da AstroGalicia xa tedes a punto o formulario para realizardes a preinscrición á Festa Galega da Astronomía. Ademais, na web (aínda pendiente de modificacións), xa tedes moita información sobre o evento. Aínda está por concretar algún grupo de traballo máis e outras sorpresiñas que queremos confirmar, pero como os usuarios deste foro suponse que tedes interese en ir, si ou si, xa sabedes.

Ventaxas da pre-inscrición:

• Mesma cota que o ano pasado, se pertencedes a unha asociación astronómica colaboradora. Non confirmaron todas aínda, así que se tedes dúbidas preguntádelle á vosa Xunta Directiva.

• Sorteamos unha suscrición á revista Astronomía entre os que se pre-inscriban.

• Pasado o periodo de inscrición, as cotas subirán 5 €.

• Ao longo do mes de maio anunciaremos algún sorteo máis entre aqueles que se inscriban.

E, sobre todo, o que pensamos no equipo organizador é que coas pre-inscricións estades demostrando que valorades o traballo feito por todo o equipo para poñer en marcha esta terceira edición da festa. Así que, non o deixedes para mañá.  :great:

Saúdos.
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)

Pablo Canedo

Javier

RICK

aaaah, que hay que ponerlo aquí........ Pués yo también me he pre-apuntado  :mdr:

DosiVeiga

Cita de: RICK en 29 de Abril de 2010, 22:34:36
aaaah, que hay que ponerlo aquí........ Pués yo también me he pre-apuntado  :mdr:

Non, xa hai 11 apuntados   :na:

RICK

Yo me apunté oficialmente en la página wess,,,, lo de los 30 boniatos en cuanto se me ordene  :frown: le cambio la tinta a la impresora y los ingreso  :intello: que así no hay manera de ahorrar para el "imperión" 8mm que no me trajeron los reyes  :'(

Javier

Yo también acabo de apuntarme.

Cita de: RICK en 30 de Abril de 2010, 00:47:13
... así no hay manera de ahorrar para el "imperión" 8mm que no me trajeron los reyes  :'(

Tranqui rick, que seguro que te compensa. Aún tenemos algúna sospresilla...  :666:

Borja

Pablo

A día de hoy, las inscripciones se suceden a un ritmo mucho mas acelerado que en ediciones anteriores  :yipi: :yipi: :yipi:, así que yo no lo dejaría para el último momento.

Si teneis intención de asistir y aun no estais inscritos, ya estais tardando  :rules: :rules: :rules:

Un saludo  :great:

DosiVeiga

Veña... a modo de resumo... xa temos un tercio das prazas cubertas. Aínda non empezamos a darlle caña á inscrición do público en xeral, pero incluso xa hai persoas alleas ás asociacións inscritas. A modo de "ránking" provisorio, este é o listado de asociacións según o número de inscritos ata o de agora:

• Agrupación Astronómica Ío...   10

• Asociación Astronómica de Vigo...   4

• Asociación de Divulgación Científica Ourense Astronómico...   3

• Agrupación Astronómica Rías Baixas...   2

• Clube Compostelán Vega de Astronomía...   2

• Asociación Animacción...   2

• Taller Astronómico da Asociación Cultural Foula...   2

• Asociación Astronómica Sirio...   1

• Ningunha   5

Total: 31 pre-inscritos.
Non poño as asociacións das que aínda non se apuntou ninguén, para que non  :oops:

RICK

Non, xa estou vendo que na ringleira dos "freelace" temos podio  :na: