Xeminidas 2009

Iniciado por salva, 30 de Noviembre de 2009, 14:53:10

Tema anterior - Siguiente tema

Pablo

Nosotros estaremos en Fontefría, lo de la hora es otro cantar, yo tengo intención de ir al futbol y al salir cargaré las cosas y arrancaré, hasta que el cuerpo aguante o el frio nos lo permita.

Llevaré 2 cámaras DSLR una de ellas con Ojo de Pez y la watec que ya tengo noticia de que llegó.

Apuntaré a esa vertical de Lalín la watec y posiblemente una DSLR, pero agradecería, a ver si Canedo nos dice como ajustar los valores de la cámara para que salga el campo limpito como a el. Si no recuerdo mal creo que hay que desatornillar atrás y fozar dentro alguna palanquita ¿no?, ¿como es?.

C´MON 2 = preparado  :great: :great: :great:.

salva

13 de Diciembre de 2009, 00:22:53 #31 Ultima modificación: 13 de Diciembre de 2009, 01:31:00 por salva
Cita de: Pablo en 12 de Diciembre de 2009, 18:47:56
como ajustar los valores de la cámara para que salga el campo limpito como a el. Si no recuerdo mal creo que hay que desatornillar atrás y fozar dentro alguna palanquita ¿no?, ¿como es?.

Si, vén descrito no manual da cámara. Se quitas a tapa traseira verás un pequeno conmutador que permite pasar de alta a baixa ganancia. Sen forzalo, claro. Está no lado oposto ao do interruptor do shutter. O ruido que sae enfocando ao ceo con alta ganancia atenúase moito se pasas a baixa. Un exemplo de Orión, hoxe, desde o barrio de San Pedro en Compostela:

http://www.flickr.com/photos/ceosatlanticos/4180131996/

Saúdos!

EDITO: Unha traza perto de Orión hoxe, con ganancia baixa
http://www.youtube.com/watch?v=E2g_W6DmZQY

Pablo

ATENCIÓN PREGUNTA:

Estoy fedellando con la watec y todo parece funcionar correctamente, pero cuando la quiero activar con el UFOCap, me salta un problema, UN AVISO TAL QUE ASÍ:

"UMO12:Media Type not matched"

¿Alguien sabe que estoy haciendo mal?  :neutral: :neutral: :neutral:.

Saludos.

Pablo Canedo

Acabo de chegar a casa e van a ser as 7. imaxínate como veño, mañán seguramente editaréi isto pero así a vote pronto o teu fallo e que deberías axustar a resolucion a 720x576 e os fps a 25

o ufo xeneroume uns 30 vídeos vou a mirar a ver se pillei algo gordo

Javier

Para que os vayais preparando... Ayer Ruben (Monje) y un servidor fuimos a observar. Solo pudimos estar un par de horas porque luego se nos vinieron las nubes encima.
En esas dos horas yo vi  8 geminidas y Ruben otras 3 (disitntas de las mias), que hacen un total de 11. Excepto un par de ellas, el resto eran poco brillantes y apenas
dejaban traza.

Que tengais suerte estsa noche.

Paco Fdez

Bueno.
Hay va la primera mía. Fresquita de esta noche.
A través de la ventana.
Las estrellas brillantes son Castor y Polux. por cierto, muy cerca radiante que a primeras no es el lugar mas aconsajable para la captación.
http://www.youtube.com/watch?v=cI6r6H4wBvI

saludetes

africano

Pois en Guitiriz non fallaron as xemínidas.
Nada mais baixar dos coches a mellor da noite, cruzou todo o ceo e durou un montón. Im presionante.
E o resto da noite un montón delas, pequenas e mais grandes. A min case sempre me pillaron mirando
para outro lado  :grrrrrr:, pero podo certificar que os demáis deron moitos  ¡ aiiisssss !  :mdr:
S2
Sí home, sí

Pablo

Canediño, non sei como chegarías, pero problema solucionado era o que ti decías, GRACIÑAS MEU.

Ben, agora si, C´MON2 listo e preparado , o que vai facer e un frio de tres pares.

DosiVeiga

Pois eu desde casa, entorno urbano, cunha grúa de construción diante... un total de 12 vídeos gravados. Facendo limpeza, dous meteoros e algo que só se ve nunha esquina. En canto atope como colgalos na rede, edito esta mensaxe e comparto convosco os vídeos.

Esta noite... seguro que máis.

;-)
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)

salva

Cita de: Paco Fdez en 13 de Diciembre de 2009, 13:02:24
Bueno.
Hay va la primera mía. Fresquita de esta noche.
A través de la ventana.
Las estrellas brillantes son Castor y Polux. por cierto, muy cerca radiante que a primeras no es el lugar mas aconsajable para la captación.
http://www.youtube.com/watch?v=cI6r6H4wBvI
saludetes

Don Paco: creo que xa tes número: C'MON-04.  :party: :party:

Podes abrir a cámara por detrás e cambiarlle o conmutador para modo de baixa ganacia, verás como desaparece case todo o ruido e non pedes magnitudes.

A ver se Dosi sube á rede eses bólidos (por certo, con que cámara?) e ten tamén número, como a xente.  :smile:

salva

Eu onte gravei 9 ou 10, desde o barrio, entre as 23.30 e as 02.30, aprox, nun campo máis ou menos do tamaño da constelación de Orión. Entre elas algunha moito máis brillante que Betelgeuse. Se podo subo os videos logo. Xa vos paso os tempos a ver se algunha coincide coas que sacáchedes e podemos usala para as primeiras triangulacións.

Estou usando un HDD multimedia para gravar continuamente a saída da cámara en formato video (unhas 3h de gravación ocupan uns 15 Gigas) por se é necesario reprocesar logo con UFOcapture ou co HandyAvi (que é o que uso agora) usando distintos parámetros de sensibilidade. Ao mesmo tempo teño funcionando o HandyAvi para ir xa detectando trazas en tempo real. O de gravar todo pode ser útil cando fagamos campañas para sacar datos científicos logo desta proba, para non perder ningunha traza por non ter posto os parámetros adecuados no programa de detección.

Bo, se o ceo está despexado todo apunta a que as xemínidas van compensar ás "non-leónidas"   :party:

DosiVeiga

Arriba e alá vou, aínda que se me adiantou o Paco (a quen se lle conta madrugar en domingo  :intello:). Están todos subidos ao tubo. A paixase é a mesma, un ceo urbano cunha grúa da construción en primeiro plano. Así serve de posible referencia  :666:. Está apuntando máis ou menos ao sur.

O material técnico: WebCam SPC900 Philips (os pobres aínda non temos Watec). Soft: o HandyCam que comentaba Salva no pasado. Hoxe xa non probarei o UfoCapture, por se acaso. Ordenador e webcam traballaron con autonomía desde as 3 da mañá, que para iso están. :great:

O primeiro dos meteoros. Captado ás 7:43 do domingo 13 de decembro de 2009.

O segundo dos meteoros. Captado ás 8:07 do domingo 13 de decembro de 2009.

E, o terceiro meteoro posible, que dubido que sexa (paréceme moi luminoso).

Dúbidas:

1.-Como conseguir que aparezan estrelas de fondo? A sensibilidade está ao máximo para evitar que grave continuamente o vídeo.

2.-O vídeo está sen ningún tipo de tratamento. Pensades que con algún tipo de procesado se podería conseguir que aparezan estrelas?

Comentario final: se eu pillei meteoros, calquera pode, de verdade  :rofl:
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)

salva

Cita de: Isod en 13 de Diciembre de 2009, 16:19:52
Arriba e alá vou, aínda que se me adiantou o Paco (a quen se lle conta madrugar en domingo  :intello:). Están todos subidos ao tubo. A paixase é a mesma, un ceo urbano cunha grúa da construción en primeiro plano. Así serve de posible referencia  :666:. Está apuntando máis ou menos ao sur.(...)
Dúbidas:
1.-Como conseguir que aparezan estrelas de fondo? A sensibilidade está ao máximo para evitar que grave continuamente o vídeo.
2.-O vídeo está sen ningún tipo de tratamento. Pensades que con algún tipo de procesado se podería conseguir que aparezan estrelas?

Welcome, C'MON-05  :great:

Coa SPC900NC é posíbel sacar estrelas de fondo de mag +1 ou así sen forzar demasiado a ganancia (para evitar que salte o programa de detección con falsas alarmas). Se nalgún momento da noite tes en campo esas estrelas, por exemplo ao comezo da observación, chega con gravalas e logo non mover a cámara o resto da noite. Esas estrelas gravadas a unha hora determinada permiten saber cal é o acimut e altura correspondente a cada pixel (podes coller o Stellarium, poñerlo para esa hora e xa che dá directamente o Az/Alt de cada estrela que saia). Ao non mover a cámara, eses valores de Az/Alt válenche para toda a sesión.

O problema aparece cando non tes esas estrelas en ningun momento da noite. Aí podes aplicar a outra opción que comentara nun par de posts sobre as Leónidas: montar en paralelo a webcam e unha cámara dixital reflex, aseguralas ben sobre o mesmo soporte para que non se movan unha respecto da outra, e apuntar antes de comezar a sesión a unha paisaxe na que se vexan máis ou menos as mesmas cousas con ambas: iso permite saber a que pixel de unha corresponde cada pixel da outra. Logo, por exemplo ao comezo da observación, sacas unha imaxe do ceo coa reflex na que aparezan estrelas (20 ou 30 segundos de exposición) e xa tes (p. ex. de novo con Stellarium) os datos de Az/Alt de cada pixel da reflex. Como sabes a que píxeles da webcam corresponden, asunto resolto.

En todo caso, para ver o que dan de si as imaxes, eu usaria Registax para promedialas e cancelar no posíbel o ruido, a ver cantas estrelas tes aí. O único problema con isto é que se o programa de detección gravou poucas imaxes en cada secuencia de video, o promediado pode non ser moi efectivo.

Pablo Canedo

Enhorabuena a los premiados! Boa pesca.

Teño outros 20 da noite pasada, logo os subo que me estou temendo de que poidan ser as últimas xemínidas, por aquí xa se está a nubrar.

Vou a apuntar os tempos das capturas dos máis gordos a ver si coincidimos en algún

Salva, non notas pérdida de sensibilidade coa ganancia en Low? Dasme unha alegría, aínda que perdera algunha magnitude, non sei si será preferible ó asqueroso ruído que mete en Hi