Una casa de las cie...
 
Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Una casa de las ciencias única en Galicia - Yo lo flipo (pura y dura demagogia!!

17 Respuestas
10 Usuarios
0 Me gustas
4,794 Visitas
Respuestas: 2392
Noble Member
Registrado: hace 16 años

En mi opinión, la culpa la tiene el plan de estudio de periodismo. Los periodista deberían tener una cultura general EXQUISITA. Pero claro, ahora la universidad da la formación que las empresas (en este caso la prensa) demandan....

Home, a cultura EXQUISITA debera ser unha teima de todos os cidadáns ou, en último caso, de todos os universitarios. Pero non é o caso.

Máis que ser a formación que demandan as empresas, será a formación que demanda a sociedade. Ou simplemente que na sociedade conta máis un papeliño ben enmarcado (eu teño o meu aínda no tubo de cartón metido) que un coñecemento real.

Unha das tarefas máis ingratas do meu traballo, que xa deleguei, era revisar memorias e proxectos de prácticas de monitores. Case todos eles estudiantes ou diplomados en maxisterio. Cáese a alma aos pés. A incapacidade para poñer estruturas gramaticais simples: suxeito + verbo + predicado, por non dicir ubicar correctamente comas e puntos seguidos. Por non falar de elementos extranos como a letra "h", esa grande descoñecida, ou a diferencia entre "b" e "v", por non dicir nada dos "tildes". E iso que neste último caso hai unhas normas ben clariñas. Ah, e independente do idioma (galego ou castelán).

Eu opino que é un mellor dos anticonceptivos que existen, saber que se tes un crío o van estragar en canto empece a escolarizarse. (Isto último dito en ton irónico, que non se me enfaden os abundantes profes que hai por aquí)

Responder
Respuestas: 811
Prominent Member
Registrado: hace 17 años

Este jueves día 14 a las 19.30h habrá un café científico en la FNAC, en A COruña. Organizado por Ío y que tratará en esta primera ocasión sobre la divulgación de la ciencia y la astronomía en particular y seguro que sale el tema de la ignorancia general que existe sobre la astronomía en la sociedad, como en otras tantas cosas. Vivimos en un entorno donde cada vez nos especializamos más y dónde la opción de conocer otras cosas muchas veces viene de fuentes no fiables, como por ejemplo los periódicos...así que si alguien se anima ya sabe....a opinar.

Saludos!

Responder
Respuestas: 2392
Noble Member
Registrado: hace 16 años

Este jueves día 14 a las 19.30h habrá un café científico en la FNAC, en A COruña. Organizado por Ío...

Mágoa... o formato de café científico creo que é unha das liñas de futuro na divulgación, como veñen traballando uns profesores da Uni da Coruña (creo que con alguén de Santiago), especialmente en temas de neurociencia. Digo mágoa porque este menda estará en Granada ese día...

Xa nos explicaredes máis sobre o formato, o tema, o nivel de participación... que pode ser unha boa idea para facer noutros lares ou lugares  :whistle:

Responder
Respuestas: 158
Estimable Member
Registrado: hace 14 años

En mi opinión, la culpa la tiene el plan de estudio de periodismo. Los periodista deberían tener una cultura general EXQUISITA. Pero claro, ahora la universidad da la formación que las empresas (en este caso la prensa) demandan....

En mi opinión lo que hace falta es que igual que hay especialidad en periodismo deportivo hubiera especialidad en periodismo científico. Hoy en día es imposible tener una cultura general excelente, o al menos tal y como yo la entiendo. Los periódicos deberían tener en nómina periodistas familiarizados con la divulgación científica.

Respecto do anticonceptivo de Dosi, creo que a eventualidade laboral, a vivenda e unha ollada a programas tipo xeración Ni Ni son máis efectivos. Xa mais en serio, coma profe non me sinto ofendido. Pero digo que a culpa é máis ben dos políticos que deseñan os itinerarios, da xente que lles vota e dos pais que delegan toda responsabilidade.  :whip:

Con respecto al tema de Forcarei en sí, yo sinceramente no me lo tomaría tan a pecho. No sé, será porque no soy partee implicada, pero no me parece que sea para enfadarse tanto. No olvidéis que una conversación escrita en cualquier formato, ya sea SMS, mail o papel pierde los matices de la entonación, gesticulación y tantas otros amortiguadores.

Unha aperta a todos.

Responder
africano
Respuestas: 347
Reputable Member
Registrado: hace 15 años

Los periódicos deberían tener en nómina periodistas familiarizados con la divulgación científica.

Por desgracias os periódicos están en crise, próximos á desaparición/reconversión salvaxe, e están reducindo persoal e o que queda creo que son transcriptores de teletipos ...
Veremos cómo evoluciona a cousa en interné, pero témome que imos ter cada vez menos prensa de calidade.

Responder
Página 2 / 4
Compartir: