Astrocea de Nadal 2...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Astrocea de Nadal 2010

52 Respuestas
16 Usuarios
0 Me gustas
11.4 K Visitas
Respuestas: 95
 kiu
Trusted Member

Hola, al fin no iré a la cena, aunque me apetecía volver a veros a todos, parece que estará despejado el fin de semana y no está la cosa para desperdiciar oportunidades, ya sabeis...la cabra tira al monte...

Responder
Respuestas: 2392
Noble Member

Muller... cuarto crecente que se oculta contra a media noite. A tempo de saíres cara Guitiriz para observar. Ceamos prontiño e un café e para a cama ou a observar (según as ganas e compromisos de cada un). O ano pasado creo lembrar que non rematamos moito máis tarde  :whistle:

Responder
Respuestas: 139
Estimable Member

Lo sentimos pero definitivamente no vamos a ir, Paco no puede cambiar el turno, necesitaba cambiar también el 17 así que hubo que escoger.
Pasadlo muy bien.

Un saludo.

Responder
Pablo Canedo
Respuestas: 1822
Admin
Noble Member

Hola, al fin no iré a la cena, aunque me apetecía volver a veros a todos, parece que estará despejado el fin de semana y no está la cosa para desperdiciar oportunidades, ya sabeis...la cabra tira al monte...

Boh! non me veñas con historias, xa quedei co Ruso de metelo 40 no coche e si abre tirar para o monte. Así que reapuntando :whip:

Por certo, tamén se podería adiantar algo a hora da cea, que vos parece?

Responder
Respuestas: 1312
Noble Member

A min paréceme ben o de adiantar a cea, o mellor xusto despois da reunión de Astrogalicia. Canto antes acabemos antes podemos ir a observar si abre ou tomar unha cervexa. s2.

Responder
Página 10 / 11
Compartir: