AstroAlgo 2016, fes...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

AstroAlgo 2016, festa de astronomía en Galicia

3 Respuestas
3 Usuarios
0 Me gustas
1,769 Visitas
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

Pois ben, aló cando pase o equinoccio do outono, en datas aínda por confirmar, pois faremos un evento astronómico para goce e divertimento de afeccionados, interesados, curiosos, grupiies ou fans. Aínda estamos a ver se lle chamamos AstroCastrelo (pois será en Castrelo de Miño, o único seguro ata o de agora) ou AstroGalicia (recuperando a antiga denominación, tería que preguntarlle aos implicados) ou como sexa. É o de menos.

O caso, admítense ou, mellor dito, solicítase desta comunidade astromaníaca a implicación propondo, temas, relatores, actividades ou todo aquilo que se vos ocorra. Xa estamos a manexar varios nomes moi interesantes e algún obradoiro innovador.

Ideas?

2 respuestas
Respuestas: 1534
Noble Member

Xa me dixo Alejandro,(xa parece que se casou un pouco da astronomia),que colleras a cefeteria do embalse de Castrelo.A verdade e que de verao vou algún fin de semana coa familia a tomar algo e de paseo,pero este pasado non tiven moito tempo.E un bon sitio e podes ter todo o necesario para o evento,se tal dicir que esta a pouca altura para a observacion,pero para observacions digamos "didacticas" o seeing no e que taña prioridade.
Só decirche ma miña modesta opinion que eu faría o evento en xulio ou agosto xa que hai mais probabilidade de bon tempo.
Un saúdo

Responder
Respuestas: 1741
Noble Member

:great: :great: :great:

Argallaremos cousas pois  :yes: :yes:

Responder
Compartir: