Compartir:
Avisos
Vaciar todo

IC5067

6 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
1,621 Visitas
Pablo Canedo
Respuestas: 1822
Admin
Topic starter
Noble Member

Se me acumula el trabajo y de momento la dejo así.

Son 30x5min con el 102 a f7, la Atik 314L+ y guiada con la  Watec 902h. Todo esto montado en una Parallax HD 200C. Calibrada con darks y bias; y procesada con el Pixi

Al 100% aquí

5 respuestas
Respuestas: 1741
Noble Member

E unha auténtica pasada e o que te quedará por fedellar. Mi madriña o que pode sair de ahí  :yes: :yes: :yes:

Caralliño meu ¿estas sen montura eh?  :he: :he: :he: :he: :he: :he:.

Y guias con la Watec, lo cual me lleva a preguntar, ¿la acoplas a algún tubo secundario o simplemente la watec con su objetivo es suficiente para hacer un guiado?.

¿Controlas la watec con el Maxim?, ¿es posible?, porque puede molar el invento.

Responder
Pablo Canedo
Respuestas: 1822
Admin
Topic starter
Noble Member

A montura ten un defecto moi grande... non é miña :slap:

A ver, guío coa watec adaptada a un buscador de 50mm e controloa co Maxim sen ningún problema. Pero bueno, mola ata certo punto, estos días con lúa tiven que descartar algúns obxetos por non atopar estrelas brillantes dentro do campo. Ten en conta que non se lle pode regular a exposición. Eso sí, si non tes goto, é un buscador en tempo real que o flipas.

Estou a ver se me pillo unha qhy5 para guiar pero... non teño un peso :grrrrrr:

Responder
Respuestas: 139
Estimable Member

Qué casualidade, despois dun tempo teimando nelo, teño un na casa que lle deu onte a noite por facer autoguiado coa watec, foron as primeiras probas ainda non sei do resultado.

Canedo que decir da foto, como sempre !espectacular!.

Un saúdo.

Responder
Respuestas: 1312
Noble Member

Hola Canedo, para ser las primeras luces las veo bastante bien, quizá un pelín 'blanda' pero muy, muy, poco. s2.

Responder
Página 1 / 2
Compartir: