Solsticio de invern...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Solsticio de inverno de 2011 en Amoeiro

5 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
1,803 Visitas
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

Pois a instancias de Paco e cía, acudimos a zona arqueolóxica de Amoeiro para gozar do solsticio. Foi o domingo pasado, por se ao longo da semana o tempo empeoraba. E fomos examinar a lousa chea de cazoletas, podomorfos e outras inscricións na Ferradura. No solpor, nunha greta na rocha víase isto, o da foto.

A foto é da miña irmá. Aproveitando que este xoves dan un Sol espléndido, vou mirar se nos achegamos de novo.

Feliz Saturnalia!!

4 respuestas
Respuestas: 1037
 RICK
Noble Member

Me llamaba la atención... A ver cuando sea en finde fijo que llueve  :'(

Responder
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

Me llamaba la atención... A ver cuando sea en finde fijo que llueve  :'(

Pois o vindeiro ano será venres-sábado. De todos os xeitos, tanto a finde anterior como a seguinte valen para mirar este tipo de eventos. O Sol non cambia tanto de día en día como para que poidamos aprezalo a simple vista.

Responder
Respuestas: 139
Estimable Member

Pois ali estivemos, lembrando os nosos antergos, houbo sorte có dia e puidemos disfrutar dunha fermosisima posta do Sol. Como Paco e asi levamos os traxes de druida que fixeramos para o Arde Lucus, non habia ninguen ali cando os puxemos, pero en fin, na mitade do evento apereceu un fotógrafo, non sei que me pasaría pola cachola se atopase eu a escena. Non podo evitar ter un sorriso de orella a orella que se me pon lembrando o tema. Podedes ver unha foto

Responder
Respuestas: 1741
Noble Member

FRIIIIIIIKIIIIIIIIS ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡  :na: :na: :na: :na: :na:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Responder
Compartir: