Pre-anuncio das act...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Pre-anuncio das actividades no Barco (Centenario da eclipse de 1912)

3 Respuestas
3 Usuarios
0 Me gustas
2,347 Visitas
salva
Respuestas: 489
Topic starter
Reputable Member

Ola compas,

Fago por ler o foro de cando en vez, aínda que o traballo que nos trae fritidos non me deixa moita opción para participar nel regularmente. Escríbovos para saber se vos parecería oportuno anunciarmos no foro as actividades previstas para mediados de abril no Barco, con motivo da celebración do centenario da eclipse de 1912. Se é así podo facer un pequeno post e logo completamos entre todos.

Polo demáis, logo da visita á Academia de Ciencias e Artes de BCN, e da charlada co concelleiro hai unhas semanas, esta todo en marcha. O próximo paso a dar será unha reunión de preparación e concreción de todo co Concello do Barco, a mediados ou finais de xaneiro. Xa poremos data cando nos vaia ben a todos.

Apertas!
    s.

2 respuestas
Respuestas: 1037
 RICK
Noble Member

Buenas, en principio si, pero.
No sé, pienso que se debería esperar a tener las cosas más concretadas... Con el concello, me refiero. Si se está pendiente de una reunión para concretar el tema y cerrar la posible programación, creo que sería bueno esperar a ese momento. Pero es sólo una idea.....
No viene a cuento del hilo pero.... Salva ¿vas a la cena?? Como es en tu pueblo y antes habrá mesa redonda sobre astrogalicia  :whistle:

Responder
Respuestas: 582
Honorable Member

Por mi parte conforme totalmente. 😉 😉 😉

Responder
Compartir: