Astrogalicia 2012 -...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Astrogalicia 2012 - Qué esperaís de la nueva edición.

24 Respuestas
12 Usuarios
0 Me gustas
8,730 Visitas
Respuestas: 139
Estimable Member

Pareceme xenial!, veña Ramon contamos contigo, eres un didacta estupendo ademáis dun bo coñecedor da materia.

Responder
Respuestas: 370
Reputable Member

Ola:
Acabo de ler as mensaxes anteriores. Un par de puntualizacións:
1- Salva é un liante no mellor sentido da palabra.
2- Encantaríame participar nunha actividade que lle guste á xente e que nos permita facer cousas interesantes coas Watec, a fin de contas, para iso as mercamos.
3- Agora mesmo non podo comprometerme a organizar eu esa actividade dado que non é seguro que estea por aquí (en Galicia) nas datas de AG12 (que creo que será en Setembro, ¿non?). En todo caso, non podería dar unha resposta definitiva antes de fináis de Maio, e se teño que dicir algo antes é NON. Non quero dicirvos que sí e logo deixarvos colgados.
Saúdos.

Responder
Javier
Respuestas: 1280
Topic starter
Noble Member

Paréceme una gran idea, pero eu xa sabía que Ramón andaría liado (como sempre... )
Outra opción é que o "liante" se ofreza para dar dito obradoiro..  :whistle:

De todas formas esperar ate maio e moito esperar. Mágoa porque a idea era verdaderamente boa.

Responder
salva
Respuestas: 489
Reputable Member

Ups, comprendo perfectamente que Ramón non poida nestes intres confirmar a súa participación...  (mágoa!)

Daquela propoño que consideredes así e todo a posibilidade de incluír no programa de AG'12 unha sesión específica plenaria ou en paralelo con outras actividades, sobre os campos nos que se poden facer observacións astronómicas cooperativas de interese científico. Comezando cunha presentación de 15 min (podemos facela calquera de nós) seguida dun intercambio de opinións aberto aos asistentes sobre os proxectos prioritarios a realizar xuntos dende a C'MON ao longo de 2012-13, coa participación de todas as persoas interesadas. En total 1 hora de duración.

O obradoiro práctico sobre equipos, timing, etc, podemos realizalo con posterioridade a AG'12, para quen estea interesado/a e convocalo dende a USC ou dende calquera asociación que se anime.

Creo que a C'MON ten unha potencialidade moi grande para facer aportacións de interese científico que paga a pena non desaproveitar!.

Apertas!
     s.

Responder
Respuestas: 1037
 RICK
Noble Member

La idea me parece genial (conste que con la Watec me pasa lo mismo que con el iphone  :clown: ¡¡No tengo!!) Pero nunca digas de esta watec no grabaré. Si queremos hacer algo similar a lo de este pasado sabado deberíamos unificar criterios, hacer una especie de decálogo y poner en común ideas. Secundo la idea.

Responder
Página 4 / 5
Compartir: