Sorteos pendentes d...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Sorteos pendentes de AstroGalicia 2010

18 Respuestas
4 Usuarios
0 Me gustas
7,528 Visitas
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

Pois o 91620, no día de hoxe mercores 24/11/2010. Isto é... o 20.

Consultando a lista de inscritos e números, correspóndelle a HGR. Noraboa...

Pois si... ben visto.

Noraboa a HGR  :party:; neste caso podemos dicir que pertence a AstroVigo  :great:

Sorte a todos para o "sorteo 3"!!

Responder
Topic starter
Noble Member

O número de hoxe, 10789... número premiado, o 89. Como non o ten asignado niguén, segue vivo o "sorteo 3". Así que mañá hai outra oportunidade... SORTE.

Responder
Topic starter
Noble Member

O número premiado hoxe (o cuponazo), foi o 66245, así que no que se refire a nós, a terminación que vale é a 45. Consultando o listado, corresponde cunha persoa que si participa neste sorteo.

MTCR, felicidades!!!  :party: :party:

Neste caso, non pertence a ningunha asociación.

Así que, agás erro ou omisión, creo que podemos dar por concluído este sorteo. Se alguén detectou algún problema ou cousa mal feita, xa sabe, a comentalo ou calar para sempre  :rules:

Gracias a todos!!

Responder
Respuestas: 158
Estimable Member

O número premiado hoxe (o cuponazo), foi o 66245, así que no que se refire a nós, a terminación que vale é a 45. Consultando o listado, corresponde cunha persoa que si participa neste sorteo.

MTCR, felicidades!!!  :party: :party:

Pois mira ti que ben que é a miña moza. A cousa e que non está segura de cales escoller e me pide consello, e eu a vos. Alguén leu as novelas? Están ben? E o libro de divulgación é moi especializado ou mais ben ó estilo Cosmos que se pode ler case coma unha novela?

Graciñas.

Responder
Topic starter
Noble Member

Propúxenlle facer a entrega este venres, na conexión do IAC que organizan os do Clube Vega en Compostela, porque pensaba que vivía na "capi" e podía irlle ben. Outra opción é na AstroCea... pero creo que non estades apuntados. Dígocho porque a opción sería levarlle os catro libros e que escolla mirándoos en directo.

Responder
Página 3 / 4
Compartir: