Queres colaborar co...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Queres colaborar con AstroGalicia 2010? Fai unha maqueta

9 Respuestas
5 Usuarios
0 Me gustas
4,421 Visitas
Respuestas: 830
Prominent Member

Tamén me parece unha boa idea, ainda que a min eso de andar cortando papel ou madeira nunca me chamou moito a atención. Pero aos que lle guste é un xeito de ir amosando as súas habilidades. s2345

Responder
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

un tema que podría ser interesante para futuras ediciones de AG son los antiguos instrumentos astronómicos como cuadrante, nocturlabio, astrolabio ... que podrían ser para una charla o taller incluso, ya son muy didácticos y algunos muy fáciles de hacer.
Carlos

Este ano chegamos a falar de traer a un antigo mariño para aprender o manexo do sextante. De todos xeitos, creo que ao final o tema quedou aberto. Creo que tamén pode ser unha boa idea e, xuraría, que algo se comentou no seu momento. Non esquezas propoñela para a vindeira edición.  :great:

Responder
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

Eu estou a facer a maqueta da SOHO, dígoo para que ninguén queira facer a mesma  :rules:

Sei de alguén que está a facer a Mars Express e algún rumor máis sen confirmar doutras maquetas. Ademais, contaremos con parte das maquetas realizadas por uns compañeiros sobre o proxecto Apolo. Pero tranquilos, que será fóra de concurso  :rules:. Estará nunha sala destinada ao efecto xunto coas maquetas do concurso expostas.

Xa o imos anunciando por aquí que estos últimos días as noticias se suceden, e podería pasar desapercibida esta.

Responder
Respuestas: 830
Prominent Member

Os de Ourense sempre con cousas, jejeje  :happy:

Responder
Página 2 / 2
Compartir: