Queres colaborar co...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Queres colaborar con AstroGalicia 2010? Fai unha maqueta

9 Respuestas
5 Usuarios
0 Me gustas
4,420 Visitas
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

Un proxecto novo que vamos incluír na AG10 e que, previsiblemente, terá continuidade nos próximos anos, será un concurso de maquetas de naves e sondas espaciais. Así que calquera, estea ou non inscrito na AG10, poderá presentar unha maqueta e, para estimular máis a participación, as mellores recibirán algún premio dos materiais que nos están a aportar diversos patrocinadores.

Publicaremos as bases oficiais proximamente na web de AstroGalicia. A idea é que as futuras organizacións da AG poidan ir tendo un material expositivo que, incluso, se poderá ir ofrecendo a centros educativos, espazos de exposicións... Así que tédeo en conta, para que as maquetas sexa co maior realismo posible.
:great:

Editado: para engadir ligazón ás bases do concurso na web de AstroGalicia.

8 respuestas
Respuestas: 1037
 RICK
Noble Member

Chamativa iniciativa con boa perspectiva  :intello:
Chámame o asunto pero ¿sabe alguén donde pode habe planos con medidas??? Eu son de "manualidades" nas tardes de inverno e me gustaría facer unha,,, pero facela, facela,,,,, non mercala e montala......... o que si teño son varios documentos PDF (Odissey, Columbia,Voyager, Space Shuttle, Galileo, Cassini, Hubble) pra facer recortables,,,,,,,,, Si, si,,,, en papel  :ouch: E foi o mellor que atopei pra facer polo meu pé (chamolle pé pola falta de maña non se lle pode chamar man)............
Saudos

Responder
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

Xa están as bases publicadas.

En canto a ligazóns de planos e maquetas, eis algunhas ligazóns:

(aportadas por Javi):
NASA: http://solarsystem.nasa.gov/kids/papermodels.cfm

• Balloon-Powered Nanorover
  • Cassini - Simple Paper Model
  • Cassini - Advanced Paper Model
  • CONTOUR
  • Galileo
  • Genesis
  • Lunar Prospector
  • Mars 2001 Odyssey - Black & White
  • Mars 2001 Odyssey - Color
  • Mars Express
  • NEAR
  • Pioneer 10
  • SOHO
  • Stardust

ESA: http://www.esa.int/SPECIALS/Mars_Express/SEMEO5T1VED_0.html

• Gaia
  • Integral
  • Mars Express
  • SOHO

Algunha ligazón máis, pero non é oficial:

http://www.axmpaperspacescalemodels.com/index.html

Admítense máis aportes.

Responder
africano
Respuestas: 347
Reputable Member

un tema que podría ser interesante para futuras ediciones de AG son los antiguos instrumentos astronómicos como cuadrante, nocturlabio, astrolabio ... que podrían ser para una charla o taller incluso, ya son muy didácticos y algunos muy fáciles de hacer.
Carlos

Responder
Javier
Respuestas: 1280
Noble Member

un tema que podría ser interesante para futuras ediciones de AG son los antiguos instrumentos astronómicos como cuadrante, nocturlabio, astrolabio ... que podrían ser para una charla o taller incluso, ya son muy didácticos y algunos muy fáciles de hacer.
Carlos

Me parece una buena idea Africano. Tomamos nota para el año que viene.  :great:

Responder
Página 1 / 2
Compartir: