Alguén ten fotos da...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Alguén ten fotos da AstroGalicia 2009?

11 Respuestas
5 Usuarios
0 Me gustas
5,678 Visitas
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

Estou elaborando o proxecto para este ano e cumpríanme un par de fotos bastante particulares. Non as atopo nas ligazóns ás fotos que xa apareceron nestes fíos, nin nas fotos feitas por min. Precisaba fotos de:

- O edificio do concello de Maceda coa lona que aunciaba a AstroGalicia 2009.

- O edificio do castelo de Maceda coa lona que anunciaba a AstroGalicia 2009.

- Algunha foto da "mesa presidencial" coa lona pequena á fronte.

Se tes a foto/s pero non tes o meu correo envía unha mensaxe privada e pásocho.

Gracias por adiantado.

10 respuestas
Javier
Respuestas: 1280
Noble Member

Eu comenzaría preguntándolles directamente a Leonor e Fernando (Astronómadas). Coincidín casi todo o tiempo con eles e recordo que "disparaban" a todo canto se movía así que "malo será".

Responder
Alecksei
Respuestas: 547
Honorable Member

Algunhas atopei... non sei se che serviran... son de 10 mpx querelas en ese tamaño "poster" ou mandochas o teu correo algo mais pequenas?
S2

Responder
Topic starter
Noble Member

Eu comenzaría preguntándolles directamente a Leonor e Fernando (Astronómadas). Coincidín casi todo o tiempo con eles e recordo que "disparaban" a todo canto se movía así que "malo será".

Pois mirei no seu álbum pero non vin. Se non aparecen por aquí falarei con eles.

Responder
Topic starter
Noble Member

Algunhas atopei... non sei se che serviran... son de 10 mpx querelas en ese tamaño "poster" ou mandochas o teu correo algo mais pequenas?
S2

Abondan máis pequenas. Para ser impresas nun A4, á metade da súa anchura. Agradézocho. Especifica cales das que pido tes, así se alguén ten as que falten poden ofrecelas.

Moitas gracias  :great:

Responder
Página 1 / 3
Compartir: