Sorteo Astrogalicia...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Sorteo Astrogalicia 2008: prismáticos Celestron de Raig. Resultado.

6 Respuestas
4 Usuarios
0 Me gustas
5,314 Visitas
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

Poño aquí a información mentres non actualicemos a web www.astrogalicia.org

O sorteo dos prismáticos Celestron, donados pola casa comercial Raig, realizouse o luns, 11 de agosto. O día anterior foi imposible, debido a falta de xente e a estar os organizadores en diferentes lugares (levando a ponentes ao aeroporto, recollendo materiais...).

Celebramos o sorteo en Santiago de Compostela, en presenza de Javier de Clube Vega e dunha testemuña ocasional. Non subo unha imaxe escaneada da acta do sorteo pois me dá erro o foro. Quen queira ver o orixinal pode solitalo. O sorteo realizouse mediante o coñecido procedemento de extracción por man inocente do resgardo da papeleta, do interior dunha pucha negra onde se introduciron todos os resgardos, tralas pertinentes comprobacións.  😉

O gañador foi: Juanjo (pertence a Agrupación Astronómica Ío). FELICIDADES!  :great:

Lembramos que as rifas que non recibiron premio conservámolas e participarán na segunda parte do sorteo Desta volta, sortearemos (probablemente o sábado 20 de setembro, aínda por confirmar lugar, hora e data) un Ocular Wide Angle de 15 mm e unha Fonte de Alimentación Powertank 12 V 7 Ah. Aínda podedes adquirir participacións para este sorteo a razón de 5 EUR por número. Mentres non argallemos un método mellor, mediante ingreso na mesma conta bancaria de Astrogalicia ou reservando directamente mediante un correo electrónico ou respondente a este post.

Un saúdo.

5 respuestas
Respuestas: 1741
Noble Member

Juer el Juanjo que suerte  :no: :no: :no: jejeje . ENHORABUENA meu, llévalos a Xares en septiembre  8) 8) 8)

Responder
Respuestas: 1667
Noble Member

Enhorabuena tio! ahora que estamos en verano eso para vigilar la "caza" en las playas viene de miedo  :party:

Responder
Respuestas: 177
Estimable Member

Ya estoy de nuevo por aquí!!!!!!!!!
Vive Dios que esos prismáticos me van a ayudar a pasar el sindrome postvacacional.  :'(

¿Donde tengo que ir a por elloooos?  :he:

Responder
Respuestas: 2392
Topic starter
Noble Member

Ya estoy de nuevo por aquí!!!!!!!!!
Vive Dios que esos prismáticos me van a ayudar a pasar el sindrome postvacacional.  :'(

¿Donde tengo que ir a por elloooos?  :he:

Pois nada... se te fías da xente de Ío que veña á reunión do sábado, envíochos por eles  :he:.

Outra opción é agardar a que eu vaia pola Coruña. Non sei se dentro de 2 semana ou 1 mes. Como o ves?

Responder
Página 1 / 2
Compartir: