Astrogalicia 2008: ...

Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Astrogalicia 2008: os audios pendentes.

Página 1 / 2

DosiVeiga
Respuestas: 2392
Topic starter
Illustrious Member

Un ano despois (e pico, para que nos imos enganar), aproveitando que a Lúa está en Aries e Xúpiter en Capricornius,  por fin podedes escoitar os audios da Astrogalicia 2008. Si, a edición do ano pasado. Aproveitando que había que subilos nalgún lugar e, xa que estamos a voltas co tema da transcrición dos textos, apareceron os arquivos no disco duro local trala limpeza de outono. Digo, a limpeza feita aproveitando o cambio de hora. Veña, que como non hai excusas, que máis dá 

Están no apartado de descargas da web de Astrogalicia 2009 (tamén podedes premer na ligazón anterior, claro  ). Así que podedes ir lembrando a que foi a primeira edición deste evento. Por certo, como xa arquivei a información do ano 2008 nun lugar recóndito da miña memoria, non lembro quen presentou ao Ramón Naves e Ángel Huelmo. Se algún alma caritativa recoñece as voces que o diga e completo a información (agora non teño audio neste ordenador e non podo escoitar os audios... porcamiseria! ).

Saudiños.

5 respuestas
Madmartigan
Respuestas: 1667
Famed Member

Chachi!!!!!  8)
A veces caesme ben 

Responder
Pablo
Respuestas: 1741
Famed Member

Ramón Naves lo presenta Oscar y a Huelmo lo presentas tu Dosi  .

Responder
DosiVeiga
Respuestas: 2392
Topic starter
Illustrious Member

Ramón Naves lo presenta Oscar y a Huelmo lo presentas tu Dosi  .

Ah!!!... xa lembro... que o Canedo "rajárase" e houbo que improvisar unhas liñas. Mira ti.

E o de Óscar fora para quedar ben con el  e que entrara na organización de Astrogalicia 2009 .

Responder
ruben
Respuestas: 57
Trusted Member

Boas.
ando un pouco agobiado de chollo e non teño moito tempo pra os mails, como vai o tema? xa comezáchedes? poñédeme o día por favor.( refírome ó das charlas dos poñentes )
graciñas

Responder
Página 1 / 2
Compartir: