Compartir:
Avisos
Vaciar todo

III Workshop CMON

26 Respuestas
11 Usuarios
0 Me gustas
9,328 Visitas
Respuestas: 2392
Noble Member

Non me apuntei antes porque pensei que este ano mo ía a perder, finalmente puiden escaquearme e sí que podo ir. Hai sitio aínda? Se teño que estar de pé non pasa nada, merézoo  :erf:

Estupendo que veñas tío  :great:

Polo que eu sei non hai problema de espazo. Pero supoño que terás que pagar a cota completa, non a reducida, para evitar agravios comparativos cos que avisamos en tempo e forma  :na:

Será a pagar o dobre do que pagamos os demais  :whistle:

Eu chegarei antes e estarei tomando café no comedor da residencia, na parte do café. Por se hai máis xente na mesma situación.

Responder
Respuestas: 370
Topic starter
Reputable Member

Pois Pablo, que saibas que, como dixo Dosi, che cobraremos exactamente o dobre da cota de inscrición estipulada para o resto dos asistentes. Tamén o sustituiremos por unha mariscada ou acto lúdico-festivo-etílico-gastronómico de equivalente valor culinario.
E agora xa non te podes botar atrás. Estás apuntado.
Vémonos mañán.
R.

Responder
Respuestas: 370
Topic starter
Reputable Member

Agora mesmo hai 763 vistos neste fío. Espero que que non se lles ocorra vir a todos sen avisar  :party: Xa non nos daría tempo a contratar a megafonía.

Responder
monje
Respuestas: 530
Honorable Member

Propongo hashtag #IIIWorkshopCMON

Responder
Respuestas: 1741
Noble Member

A falta de Xeminidas, e xa de volta ma casa quixera darlle a noraboa a organizadores e asistentes por este evento de hoxe.

Responder
Página 5 / 6
Compartir: