Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Ocultación por Konkolya.

10 Respuestas
5 Usuarios
0 Me gustas
4,113 Visitas
Respuestas: 370
Topic starter
Reputable Member

Steve Preston acaba de actualizar a información sobre a ocultación de Konkolya. Como vedes, a banda de ocultación está bastante ben definida e cruza Galicia e o N da península ata os Pirineos. Aquí está a ligazón, onde tedes mapas máis detallados e o campo coa estrela a observar:
http://asteroidoccultation.com/2013_10/1014_1445_30809.htm
Esta ocultación pódese observar coas Watec e calquera telescopio ou teleobxetivo. Eu chego ata magnitude 8,5 cun pequeno telescopio de 80mm a f/4 e esta estrela é de magnitude 7,6, case 2,5 veces máis brillante que o meu límite.
Convén usar montura ecuatorial e localizar a estrela con tempo. E lembrade a base de tempos.
Saúdos.
Ramón.

Responder
Topic starter
Reputable Member

Ola a todos:
Recórdovos a inminencia desta ocultación que se pode observar case con calquera instrumento. Agora mesmo a predicción meteorolóxica non é demasiado clara e podería pasar calquera cousa.
Saúdos.

Responder
Topic starter
Reputable Member

Ola:
Dende Ames non se puido observar por brétema. Levanteime dúas veces para ver se o tempo daba unha tregua e ás 03:30 parecía que quería abrir, ata se vía a Lúa. Pero non foi posible.
¿Alquén máis o intentou?
Saúdos.

Responder
Respuestas: 917
Prominent Member

Por eiquí  tamén estivo nublado. Outra vez será.

Responder
Respuestas: 6
Active Member

Pues si, Alfonso, eso es lo que hay.

Aunque con la funcion Star Substraction del MPO CANOPUS gran parte de estas ocultaciones que distorsionan la curva de luz se pueden corregir perfectamente.

Estoy preparando un paper en el que se deja constancia de esta funcion.

Ademas, he puesto en el foro un post con la primera curva de luz del asteroide 3422 Reid afectada por la ocultacion y una segunda curva con la correccion oporturna.

salU2

Responder
Página 2 / 2
Compartir: