Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Tres ocultacións na noite do 3 de novembro.

5 Respuestas
5 Usuarios
0 Me gustas
2,476 Visitas
Respuestas: 370
Topic starter
Reputable Member

Ola:
Tal que como informamos no último "boletín de ocultacións" ( http://astromania.es/index.php?topic=3097.75) na noite do 3 ó 4 de novembro hai tres posibles ocultacións visibles dende Galicia. Non repetirei aquí o que se indicou nese post. Só comentar que as prediccións meteorolóxicas de Meteogalicia para esa noite non son nada boas. Eu intentarei observar se o tempo o permite dende Castelo, Ames.
Ós que o intentedes, sorte.
As dúas próximas ocultacións serán na noite do 6 de novembro (asteroide Bodea) e a noite do 9 de novembro (asteroide INAG). Esta última é a unha hora decente, as 20:05 TU, cunha estrela de magnitude decente, +10,9, e cruzará Galicia de NE a SW, de forma tamén bastante "decente", aínda que a banda de incertidumbre é grande.
A ver se o tempo acompaña esa tarde.
Un saúdo a todos.
Ramón.

4 respuestas
Javier
Respuestas: 1280
Noble Member

Las previsiones para este fin de semana incluyen lluvia, por lo que esta vez no voy a observar. La electrónica y la lluvia no se dan nada bien.
Si no dieran lluvia seguro que montaba, pero con estas previsiones...  :frown:

Responder
salva
Respuestas: 489
Reputable Member

Ola compas,

As ocultacións deste sábado píllanme en pleno cambio de equipos e non darei observado, pero para a do 6 (e con máis seguridade para a do 9) terei a estación activa de novo.
    Apertas!
    s.

Responder
Respuestas: 917
Prominent Member

Eu estaréi hoxe en Celanova e levo o meu SC8 pero, ou moito se equivocan os de Meteogalicia, ou non haberá nada que faer.

Responder
Respuestas: 1534
Noble Member

Nas noites de choiva dórmese moi ben.

Responder
Compartir: