Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Próximas ocultacións de estrelas por asteroides.

98 Respuestas
16 Usuarios
0 Me gustas
30 K Visitas
Respuestas: 917
Prominent Member

Tes outro privado

Responder
Respuestas: 1534
Noble Member

Se non me quedo dormido e esta despexado,intentarei a ocultacion co 310 e a dmk.para o asteroide Tergese e imposible observalo pola craridade.

Responder
Respuestas: 300
Reputable Member

Con dificultades por la cercanía de la luna llena y la nubosidad, conseguí captar el asteroide de la ocultación de mañana. La estrella que ocultará es la de la esquina inferior derecha.
Saludos.

Responder
Respuestas: 370
Topic starter
Reputable Member

Osti, chaval, déixasme abraiado. A ver se desta sáe algo. Sorte esta noite a todos os observadores.
Eu teño unha boa nova. En Astrogalicia a cámara Watec non me funcionou en absoluto e non din encontrado o fallo. A miña idea era poñer a capturar meteoros (que se viron uns cantos) coa cámara all-sky que estou facendo. Pero o único que sacaba eran cadros negros. Hoxe acabo de atopar o fallo.
O conector do alimentador non coincidía exactamente co da cámara e o pin central doblouse a un lado facendo que non chegara alimentación á cámara. Hoxe cambiei o alimentador e xa funciona correctamente, polo que poderei observar esta noite se o tempo nolo permite.
Saúdos e sorte a todos. A ver se conseguimos algunha boa ocultación.

Responder
Respuestas: 370
Topic starter
Reputable Member

Ola a todos:
Por un problema técnico, que me fixo aprender algunhas cousas, non puiden chegar a observar a ocultación de Gilgamesh. Unha mágoa.
Pero xa que tiña todo montado agardei ata o mencer para ver se se podía observar a de Tergeste durante o mencer.
O resultado é... OCULTACIÓN POSITIVA 8). Aínda que había xa luz do mencer e o fondo é brillante, Terfgeste ocultou á estrela de magnitude 10,4 en Ames 05:58:27 TU aprox. Eso sí, a ocultación durou só coma un segundo e dáme a impresión de que a desaparición foi abrupta pero a reaparición foi máis suave. Hai que analizar a curva de luz.
¿Alguén máis tivo resultados desta ocultación ou da de Gilgamesh?
Saúdos.
Ramón.

Responder
Página 5 / 20
Compartir: