Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Ocultación o 21 de xaneiro

127 Respuestas
17 Usuarios
0 Me gustas
37.5 K Visitas
Respuestas: 1534
Noble Member

Bueno,pois contaréi a ñiña ocultacion "ocultada".Estiven esperando,eran as 23 horas e todo nublado.A eso das 23,30 ábrense craros a carón do noreste.Empezanse a ver as constalacions da Osa maior e Leo.Abro o observa,encendo o portatil,conecto con San Fernado (creo que había un desfase dunhas 6 milésimas de segundo tamén) e estou o lado do telescopio agardando que o craro avance e me deixe ver Orion para localizar a estrela y poñer os motores en marcha.Quedome alelado vendo como as nubes van, veñen,retorcense,xiran, pero a zoa de Orion segue oculta, e vendo como o reloxo avanza sin remedio e ríndose ambolos dos de min.A iso das 23.55 apago e cerro. Coño, siquera que chovera que levamos anos de sequía atrasada!Pero non toda vái ser negativo, xa que sevíu para aprender varias cousas.
A verdade e que o meu tema favorito,(a planetaria) aínda que sexa de ver en cando polo menos dame algunha satisfaccion.

Responder
Javier
Respuestas: 1280
Noble Member

Estoy de acuerdo con los comentarios anteriores en que ha sido una buena experiencia. A mi por ejemplo me ha servido para poner en marcha el plan B  por si el plan A (Tui) me fallaba.
Quería aprovechar la ocasión para agradecer la colaboración de otros dos socios de Vega: Suso por prestarme el telescopio, y "Monje" por prestarme el "pincho" usb. También a Ramón por las labores de coordinación y por su powertank que finalmente no me hizo falta.
Sin duda ha sido una labor de equipo y espero sinceramente se repita este tipo de colaboraciones.

Responder
salva
Respuestas: 489
Reputable Member

Pois si, estivemos a piques de conseguilo, pero non che hai moito que facer se se che vén encima unha alfombra de mestas nubes baixas e tes que "ver" a ocultación na pantalla do PC con Cartes du Ciel  :penguin: Concordo con todos: serviu para poñer a punto métodos e equipos.

Este tipo de observacións teñen hoxe unha grande importancia científica. Hai pouco publicouse en Nature un estudo sobre Eris feito a partir de só dúas (!) observacións positivas dunha ocultación e máis unha negativa. Serviu para determinar o tamaño, albedo, descartar algúns modelos sobre atmósfera e composición, etc. Podedes ver o resume e as principais figuras do artigo en

http://www.nature.com/nature/journal/v478/n7370/full/nature10550.html

(Por certo, algunhas das estacións usaban Watecs 😉 )

A pola próxima!

Apertas a tod@s!
      s.

Responder
Respuestas: 2392
Noble Member

Vaia, con rabia quedei fóra deste proxecto por temas alleos a min. Pero para a próxima asegúrovos que poderes contar cunha estación en Biocos. Onte baixei do albergue algo cedo, xa que estaba sen medios. Pero ás 21:00 horas todo o percorrido estaba cheo de néboa agás o Val de Maceda e o alto anexo. Non sei se ás horas da ocultación acabaría abrindo no alto do albergue, pero todo pode ser.

Salva, o que comentas e o do artigo é sinxelamente impresionante. Fai o tema especialmente atractivo para futuras oportunidades.

Ramón: noraboa pola iniciativa e polo curre da información, a formación e a coordinación.

E ao resto dos colaboradores, non desesperemos. Creo que paga a pena o esforzo e para a próxima vez sempre se aprenden cousas novas. E seremos máis.

Saúdos.

Responder
Respuestas: 39
Eminent Member

Hola

Desde O Porriño estuvo despejado. Monté los prismaticos 20x80 y estuve mirando la estrella desde las 23:55 hasta las 00:05 más o menos, pero no se ocultó en ningún momento. Una pena que desde otros lugares estuviera nublado. Para otra vez será.

Saludos a todos.

Responder
Página 23 / 26
Compartir: