Compartir:
Avisos
Vaciar todo

Ocultación o 21 de xaneiro

127 Respuestas
17 Usuarios
0 Reactions
37.7 K Visitas
Javier
Respuestas: 1280
Noble Member

En Santiago y alrededores estuvo nublado, pero.... acabo de levantarme y.... ESTÁ DESPEJADO!! NO ME LO PUEDO CREER. Tenía que nublarse justo el día de la ocultación  :qqb020:.

Responder
Respuestas: 158
Estimable Member

Bueno, pois a ficha-resumo da actividade é o seguinte.

Lugar de observación: observatorio da asociación Sirio de Pontevedra, en Cotobade.
Latitude: N 042º29'31"
Lonxitude: W 008º27'50"
Altura:650m
Equipo:Tubo newton f5, con webcam Philips spc900nc e filtro iv.
Sincronizado con D4 ao hora.roa.es cun desfase de -0.009s
Software de grabación: Handyavi
Periodo de grabación: 23:58:46 a 00:06:30
Estado do ceo: despexado
Resultado: Non se aprecia ningunha ocultación.

Comentario: Estivemos alí Ángel Valverde, Hugo e mais eu. Ángel observou en visual durante o periodo teórico de observación e tampouco viu nada, esto é, viu a estrela todo o tempo. Tamén estiven en contacto por skype con rimarzoa comentándolle e preguntándolle dúbidas. Facía moito frío e moito vento ó principio e despois, sobre as 23 horas quedou unha noite bastante boa, pero xa tiña eu o frío no corpo, así que sobre a 1:00 recollimos e a tomar unha cunca de leite quentiña con galletas.

Penso que a experiencia foi moi interesante e que merece a pena intentala de novo en canto se presente outra ocultación. Grazas Ramón por lanzar este tema e guiarnos no proceso.

Saúdos

Responder
Respuestas: 917
Prominent Member

Doy fe de lo escrito por Angel. Yo llegué más tarde, (mi intención inicial era ir a Forcarei pero no tenía pinta de levantar la niebla), y justo en el momento que paró el viento, subió la temperatura y quedó una buena noche. Solo faltó la ocultación para rematar.

En el OAC tienen avería en un motor de la montura así que cuando lo resuelvan, Luis, Alejandro, ....., ya tengo el contacto y retomamos lo que habíamos hablado de hacerles una visita porque merece la pena el sitio.

Responder
Respuestas: 370
Topic starter
Reputable Member

Ola a todos:
Unha primeira avaliación dos comentarios informáis con varias estacións demostra que os resultados da observación foron bastante malos. Resumindo:
-A maioría das estacións non puideron observar debido ó ceo cuberto. Tanto eu (en Ames), como Javier (Milladoiro), Salva(Arteixo), OAF (Forcarei), Ourense, etc... estiveron sen poder observar.
-Varios observadores puideron observar dende Cotobade e rexistraron a estrela pero sen observar a ocultación, posiblemente porque a banda se desprazou un pouco ó N e eles estaban preto do límite S.
-Faltan por coñecer os resultados dalgunhas estacións: Rick (Valdeorras), Camilo (O Carballiño), e algún outro.

Hoxe fai unha mañán fermosa na zona de Santiago, como dí Javi. Está claro que clareou entre a 1 da madrugada e o mencer.
Outra vez será.
Saúdos.

Responder
Respuestas: 1741
Noble Member

Claro, si no la pudieron observar desde Cotobade, nosotros que estabamos en Vigo algo mas al Sur-Oeste tampoco la podíamos ver y nos pasó lo mismo, observamos y grabamos la estrella con la Watec pero no se ocultó en ningún momento.

De todas formas la cosa sirvió para "fedellar" y hacer pruebas. Me uno a los agradecimientos hacía Ramón por la iniciativa y por liderarla.

Nosotros viento no tenáimos pero la humedad era del 98% en el momento de recoger y el equipo parecía sacado de una piscina  :ouch: :ouch: :ouch: :ouch:

Responder
Página 22 / 26
Compartir: