Foro patrocinado por:

Autor Tema: CONVOCATORIA: Primeira reunión do comité organizador (OLLO: ladrillo)  (Ledo 4807 veces)

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
  • Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
Ou segunda, se entendemos o anterior encontro en Santiago como primeira.

Ben, entendo que me correponde a min facer esta convocatoria e ir fixando data e lugar. Polo menos para ter unha proposta, aberta a posibles trocos.

Data: sábado, 7 de febreiro de 2009. Creo que hai tempo abondo para despexar axendas, analizar en cada asociación todos os temas (os que aínda non o fixestes) e ir preparando a orde do día.
Hora: ao redor das 16:30. Así hai tempo para xantar na casa e tomar o café. Se todos podedes, podemos quedar xa para o xantar, ás 14:00. Importante, independientemente da hora á que quedemos: PUNTUALIDADE.
Lugar: por min Santiago de Compostela. Ese fin de semana teño un par de actos na capital, e creo que é o sitio menos malo para todos/as.
Asistentes:
  • Representantes de Astro Rías Baixas: Pablo e outro.
  • Representantes de A. A. Ío: Óscar e Borja.
  • Representantes de AstroVigo: por determinar.
  • A nivel particular: eu mesmo ;-).

Obs.: creo que un máximo de 2 asistentes por asociación é suficiente. Se algunha asociación máis quere participar no chollo, que o diga dunha vez neste foro. Igual que se alguén a título particular que o comente. OLLO, trátase dun equipo de traballo (máis adiante poño o que estimo necesario). Todos/as poderemos/poderedes participar ao través deste foro, ou como estimemos oportuno, nos diversos temas da astrogalicia 2009.

ORDE DO DÍA (provisorio)
  • 1.-Analizar candidaturas para a ubicación da Astrogalicia 2009.
  • 2.-Analizar as datas para a realización da Astrogalicia 2009.
  • 3.-Definir o grupo de traballo: as persoas.
  • 4.-Fixar alcance da actividade: número de participantes, tipo de organización, estrutura organizativa.
  • 5.-Expoñer tipos de actividades a incluír.
  • 6.-Avanzar un posible orzamento global.
  • 7.-Definir ou avanzar posibilidades de financiamento.
Os puntos 2 e 3 realizaranse a partires do recollido neste foro. Aínda están abertos os fíos para as novas propostas. Especialmente, as que se debatan no seo de cada asociación.

Algúns destes puntos, en concreto o que corresponde aos tipos de actividades (o que levará á escolla de temas, ponentes...) e algún máis, creo que son os máis fáciles de abrir a toda a comunidade (vía este foro, p. ex.) para debate público.

COMITÉ ORGANIZADOR - FUNCIÓNS
Organizar todo o PREVIO á Astrogalicia 2009, traballar en todo o necesario DURANTE a Astrogalicia 2009, deixar todo listo DESPOIS da Astrogalicia 2009 para o seguinte grupo de organizadores. Estas persoas, á vista da experiencia enriquecedora do ano pasado, creo que deben ter unha serie de características ou dispoñibilidades (que Moisés e P. Canedo engadan o que estimen oportuno):

• Conexión a Internet e uso habitual do correo electrónico (polo menos un par de veces por semana). É o único xeito de traballar a distancia e que non se pasen os prazos.
  • Facilidade para o traballo autónomo, cumprindo etapas e obxectivos. Hai que: chamar por teléfono, contactar por correo electrónico, facilidade de palabra (especialmente quen se encargue da prensa, de falar cos ponentes...).
  • Dispoñibilidade de perder uns cartiños (teléfono, gasolina) e algo de tempo cando teñamos reunións presenciais (poucas, moi poucas).
  • Unhas horas cada semana. O traballo non é moito, pero é constante para cumplir a programación.
  • Días libres antes da celebración da Astrogalicia 2009.
  • Moita empatía. O traballo pode acabar ser estresante e provocar roces entre os responsables. É un traballo voluntario. Non se espera recoñecemento nin recompensa.

Non todos teñen/temos que ter todos estes requisitos, sobre todo se, como todo apunta, conseguimos conformar un equipo xestor dunhas 5 persoas, aprox.

Ala, xa rematei. A comentar  :whistle:
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)

Desconectado Javier

• AG'11
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
¿Podedes acoller un ointe?
« Respuesta #1 en: 18 de Enero de 2009, 00:42:14 »
Home... xa que ides estar por Santiago (que é por onde ando a pacer dende hai case 10 anos) ¿algún de vos me invitaria a estar de ointe?  :whistle: Xa sei que non son da comisión organizativa pero se ides estar por aquí pois é unha boa ocasión para vervos a cara de novo.
"Eppur si muove..."

www.clubevega.org
astronabeira.blogspot.com

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
Re: ¿Podedes acoller un ointe?
« Respuesta #2 en: 18 de Enero de 2009, 11:31:21 »
Home... xa que ides estar por Santiago (que é por onde ando a pacer dende hai case 10 anos) ¿algún de vos me invitaria a estar de ointe?  :whistle: Xa sei que non son da comisión organizativa pero se ides estar por aquí pois é unha boa ocasión para vervos a cara de novo.

A tentación de encargarlle a un "oínte" traballo e tarefas adicionais é moi grande. Así que ti verás na que te metes  :glasses:

(Alguén ten que pagar os cafés ao erguerse da mesa  :rofl:)

Agora en serio, a ver canta xente somos. Se abundan os oíntes (o que sería de agradecer, pois amosa interese e ganas de compartir) dificúltase o traballo operativo. Sería cuestión de cambiar a estrutura do día, o lugar de quedar e a forma de traballar.

Pola miña parte, tomo nota do teu interese e xa te aviso (xa tes o meu teléfono e o meu correo persoal, por se me despisto). Tamén considero/consideramos moi importante e ventaxoso para todos que aportes/aportedes ideas ao fío dos temas  que imos a tratar, neste fío ou nos respectivos que xa están abertos. Tanto a nivel particular (vós estades colaborando bastante) como a nivel de asociación. Que non decaia!

Desconectado Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
Re: CONVOCATORIA: Primeira reunión do comité organizador (OLLO: ladrillo)
« Respuesta #3 en: 18 de Enero de 2009, 19:06:03 »
Por mi parte, en principio bien esa fecha (es luna casi llena  :mdr: :mdr:).

Creo que lo ideal sería quedar a comer, al menos a mi me viene mejor ya que si no andaría muy justito de tiempo para llegar a esa hora a Santiago.

Saludos  8).

Desconectado hugogr

• AG'12
  • Super-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #4 en: 19 de Enero de 2009, 18:11:58 »
De Astrovigo iremos Jesús y yo a la reunión.

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
« Respuesta #5 en: 27 de Enero de 2009, 19:11:05 »
Ben, recompilando, por recompilar... Así facemos tempo para que se pasen por aquí os mozos/as de Ío :party:

Confirmada a asistencia de:
- A. Rías Baixas: Pablo.
- Astrovigo: Hugo e Jesús.
- Eu mesmo e Javier, que paga os cafeses  :666:.

Lémbrovos que tedes o resto dos fíos abertos para o resto das propostas.

Seguiremos informando :whistle:

Desconectado hugogr

• AG'12
  • Super-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #6 en: 27 de Enero de 2009, 20:56:28 »
Necesito planificarme. ¿A fecha e a hora para a reunión son entonces definitivas ?

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
« Respuesta #7 en: 27 de Enero de 2009, 23:49:11 »
Necesito planificarme. ¿A fecha e a hora para a reunión son entonces definitivas ?
Si. Se vos vai ben podemos quedar pra xantar.

Desconectado oscar

• AG'10
  • Super-Apo
    • MSN Messenger - carecho@hotmail.com
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #8 en: 03 de Febrero de 2009, 18:31:05 »
Iré, aunque no estoy muy metido en el tema desde hace un tiempo. Pero como en su día dije que colaboraría iré.

Ya direis lugar exacto y hora.

Saludos
Óscar Blanco

Desconectado Camilo

• Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • http://www.astrocamy.blogspot.com
    • Email
« Respuesta #9 en: 03 de Febrero de 2009, 19:08:10 »
Tendréis que decir donde se queda.Si es a una hora temprana de la tarde,tal como decís a la 4,30 yo iré de observador, poque no pertenezco a ninguna agrupacion pero en un futuro voy a pertenecer porque me está apeteciendo entrar en una que no voy a decir ahora, si es que me quieren,claro.Saludos

Desconectado Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #10 en: 03 de Febrero de 2009, 20:59:31 »
Lo ideal es ir poniendo hora y lugar. Ya digo que a mi me viene bien quedar para comer en Santiago.

Un saludo.

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
« Respuesta #11 en: 04 de Febrero de 2009, 01:49:42 »
Lo ideal es ir poniendo hora y lugar. Ya digo que a mi me viene bien quedar para comer en Santiago.
Un saludo.
Hora, sobre as 14:15 ou 14:30. Lugar, teño que poñerme a iso. Teño unha presentación en Santiago pola mañá e non sei a que hora rematará. Será pola zona de San Lourenzo.

Teño o teléfono de todos vós, polo que se non vos mando un correo o venres xa envío un SMS a media mañá do sábado. En canto vexa o panorama.

Un saúdo.

Desconectado JAAR

• Acromático
  • *
    • AOL Instant Messenger - o
    • Yahoo Instant Messenger - o
    • Ver Perfil
« Respuesta #12 en: 05 de Febrero de 2009, 19:41:23 »
Hola a todos:

Queremos informaros que para la reunión del Sábado día 07-02-09, nos es imposible asistir a la misma, por compromisos adquiridos con anterioridad. Es por eso que acatamos como nuestros,  los acuerdos que acepte la mayoría, dentro de un orden estipulado y razonable, y que seguimos apoyando la opción presentada,  en la primera reunión en Santiago, por los compañeros de IO.

Saludos;

AAO.