Autor Tema: Lo que no vemos.Sadir y la nebulosa IC 1318  (Leído 835 veces)

07 de Agosto de 2016, 10:37:00

Camilo

• Ortho-Apo

• 1435
    • Ver Perfil
    • http://www.astrocamy.blogspot.com
    • Email
Lo que no vemos.Sadir y la nebulosa IC 1318
« en: 07 de Agosto de 2016, 10:37:00 »
Pues he vuelto a fotografiar el cielo profundo.Sigo moviendome por la fascinante constelacion del Cisne.Esta vez le tocó a la no menos fascinante Nebulosa IC 1318 que rodea a la estrella Sadir,la mas brillante en el centro arriba.La estrella muestra "puntas" porque usé un "speckle"fabridado por mi y que va delante del objetivo, ya que me gustan así las estrellas.Sadir no forma parte de la nebulosa ya que se proyecta a unos 1.500 años luz de distancia.Por su parte la nebulosa se encuentra mas allá a unos 4.000 años luz.En la toma solo se ve una parte, ya que es inmensa llegando a medir mas de 50 años luz y en el interior de sus gases y plasma nacen nuevas estrellas masivas.He utilizado los filtros Halfa,OIII y SII ya que son sus principales emisiones.

Respuesta #108 de Agosto de 2016, 11:15:41

hugogr

• AG'12
  • Super-Apo

• 896
    • Ver Perfil
    • Email
Re:Lo que no vemos.Sadir y la nebulosa IC 1318
« Respuesta #1 en: 08 de Agosto de 2016, 11:15:41 »
 :great: Un buen ejemplo de  regiones HII que son de lo más interesantes.

Respuesta #208 de Agosto de 2016, 11:44:47

Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 1695
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #2 en: 08 de Agosto de 2016, 11:44:47 »
 :great: :great: :great: :great:

Respuesta #308 de Agosto de 2016, 12:45:32

alejandromeira

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 1163
    • Ver Perfil
    • http://www.ourenseastronomico.org
« Respuesta #3 en: 08 de Agosto de 2016, 12:45:32 »
Que enfexa me das meu, eu levo anos sen poder facer nada  :em4600: :em4600: :em4600:

Respuesta #410 de Agosto de 2016, 10:54:08

Camilo

• Ortho-Apo

• 1435
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #4 en: 10 de Agosto de 2016, 10:54:08 »
Que enfexa me das meu, eu levo anos sen poder facer nada  :em4600: :em4600: :em4600:
Bueno Alejandro "querer es poder", quero decir que se queres podes facer moito dende a tua terraza.Ademais os filtros selectivos non necesitan de un ambiente totalmente oscuro, xa que bloquean as emisions restantes.A planetaria e lunar tamen se poden facer.
E na tua posicion, eu xa tiña on observatorio a "todo meter".Animate.
Eo non estaría tanto tempo sen practicar a miña afeccion.
Un abrazo.

Respuesta #510 de Agosto de 2016, 15:47:07

alejandromeira

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 1163
    • Ver Perfil
    • http://www.ourenseastronomico.org
« Respuesta #5 en: 10 de Agosto de 2016, 15:47:07 »
Home Camilo ti tes a sorte de ter o observatorio ao lado de casa. Agora ponte no meu lugar, para que me entendas, imaxina que para poder tu ter observatorio tiveses que facer unha casa por exemplo en Cea e trasladarte ali. Íalo facer? Pagaríache a pena? Non o sei.

No meu caso e máis compañeiros meus vemos que non nos salen as contas, témolo falado e nadie se arrisca, tampouco queremos vivir agobiados e traballar para o banco. Os únicos que lle saen as contas son a compañeiros que son parella sen fillos que nese caso os gastos apenas aumentan e os ingresos multiplícanse por dous.
Por outra parte na terraza hai que montar e desmontar e eu xa non estou para eso.

A ver cando tes libre e imos botar unha ollada polo newton de 31. Un saúdo.

Respuesta #610 de Agosto de 2016, 17:39:22

Camilo

• Ortho-Apo

• 1435
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #6 en: 10 de Agosto de 2016, 17:39:22 »
Bueno Alejandro, fai o que che pete que todos somos moi libres,simplemete daba unha opinion.  :smile:
En canto a "montar e desmontar" na tua terraza,xa temos falado que hay moitas formas de ter o telescopio permanente nela, xa que dis que non estas para eso,home! eu teño uns cantos anos largos mais e teño a mesma ilusion que antes de observar e facer o que me gusta........digo o que me gusta,porque outras cousas que antes facía no tema astronomico paso de elas olimpicamente. ;)
Mira,eu se tivera que desplazarme, por exemplo a Cea (e xa o temos falado)compro unha casiña pequena para restaurar(ainas a patadas e asi como soa TIRADAS de prezo.Arranxo unha habitacion e fago unha terraza con techo ou cúpula (pa  gustos) para as noites que pasara alí e despois xa restauraría "os poucos"Coñezo montons de xente que fixo asi, non para practicar astronomia, senón para ir os fins de semana e en vez de facer astronomia fixeron unha pisciniña e pasano de carallo.E eu creo que facer algo así non e un risco
Arredor do Carballiño estanse poñendo de "moda" unhas casiñas feitas en "bloque blanco rústico" e aclimatadas por dentro coma unha vivenda.Eso si, e sa cho teño comentado,eu nunca faria nada moi alexado unha aldea que a poder ser que viva xente llana e de confianza que, nas aldeas aínda quedan moitas persoas así.Xa sabes,polo tema   GUANTERS!!
Bueno, esto e un foro de astronomia e o que comentamos xa chega.
Agora mesmo estou con festas e cando pasen,non o dubides que xa te avisarei.
Un abrazo.