Autor Tema: Datas para a Astrogalicia 2009  (Leído 2845 veces)

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
  • Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
Datas para a Astrogalicia 2009
« en: 01 de Noviembre de 2008, 20:19:18 »
Iniciamos debates temáticos sobre as xeralidades do Astrogalicia 2009 (a ver se os novos fíos teñen algo máis de éxito que o primeiro  :666:).

Datas para o astrogalicia 2009.

Pola miña parte, á vista da experiencia deste ano, do clima que temo no país, da existencia doutros eventos en toda a xeografía ibérica (entre maio e novembro), etc, etc... opto polo mes de setembro. A finais de mes.

Non hai xente de vacacións, non é tempada alta (hoteis e demais), a xente da universidade xa rematou os exames e non empezou as clases, os adultos podemos pedir un día ou dous de vacacións (se deixamos as datas xa decididas este ano)... en fin, todo son ventaxas.

O único inconveniente, o tempo. Pero aí entra o clima galego: tanto lle dá que esteamos en xullo como en novembro, para que veña unha borrasca e teñamos un ceo estupendo... para ver as formas das nubes, claro :he:.

Ademais, xa entrado setembro faise noite antes e, en caso de poderse facer observacións astronómicas, teremos máis horas de escuridade.

Pois aí está a miña opinión. A ver quen se anima a opinar e propoñer.
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)

Desconectado Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
Re: Datas para a Astrogalicia 2009
« Respuesta #1 en: 02 de Diciembre de 2008, 23:09:45 »
Considero importante que la fecha no coincida con otras grandes quedadas peninsulares tanto para posibles visitantes comopara posibles ponentes y en lo de la meteorología coincido con Isod, aquí en estas tierras nunca se sabe así que septiembre me parece bien.

Luna nueva = 18 de septiembre 2009 (viernes).

Así que por mi parte: 18, 19 y 20 de septiembre de 2009. No vaya a ser que esté despejado y se pueda observar  :whistle: :whistle: :whistle:.

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
  • Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
Re: Datas para a Astrogalicia 2009
« Respuesta #2 en: 05 de Diciembre de 2008, 23:08:54 »
A data a min paréceme asumible.

Habería que contactar con Portugal para que non coincida co seu (como pasou este ano). Nunca se sabe a xente que podemos atraer cun bo cartel.

Se alguén ten algún contacto por alá que o mova. Eu podo facel dentro de 10 días

(cando volva de vacacións) :na:
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)