Autor Tema: Reuni贸n previa de AstroGalicia 2012: orde do d铆a  (Le韉o 1259 veces)

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
  • Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
Reuni贸n previa de AstroGalicia 2012: orde do d铆a
« en: 14 de Diciembre de 2011, 12:21:29 »
Para este s谩bado 17 de decembro, na reuni贸n previa que teremos sobre a organizaci贸n da AstroGalicia 2012, hai varios temas que haber铆a que tratar desde o meu punto de vista. Se queda alg煤n f贸ra, comentade de seguido. Creo 煤til, 谩 hora de xestionar proxectos, facer que as reuni贸ns sexan o m谩is eficientes posibles e evitar que se convirtan nun encontro para latricar sen xeito (para iso est谩 a cea posterior  :intello:). Ademais, despois desta xa poderedes facer como prefirades ou, incluso despois do primeiro punto, xa poderedes facer  :na:

-Elecci贸n de Xunta Directiva de Asociaci贸n AstroGalicia (l茅mbrovos que por temas organizativos, creouse a asociaci贸n "ad hoc" para a celebraci贸n do evento). O m谩is normal ser谩 que sexan asumidos polos novos organizadores.

- Elecci贸n de lugar de celebraci贸n da AG12. No caso de que haxa varias propostas, eu proporei que se aprace o asunto a unha votaci贸n neste foro.

- Elecci贸n de datas de celebraci贸n da AG12, a铆nda que creo que isto vai ser o m谩is f谩cil pola tradici贸n dos 煤ltimos anos e as discusi贸ns xa feitas.

- Revisi贸n de obxectivos actuais da AG12 e adaptaci贸n aos intereses do novo equipo organizativo.

- Creaci贸n de 谩reas de traballo e responsables.

- Ideas sobre temas, conferenciantes, obradoiros, actividades previas, actividades paralelas...

A orde dos temas a tratar non te帽en que ser estes, por suposto. E moito traballo xa est谩 feito. Creo que pode ser recomendable que os asistentes recuperedes da memoria ou do correo ou dos vosos arquivos as memorias e avaliaci贸ns dos eventos previos, as铆 teremos todo moito m谩is fresco e aproveitamos/aproveitades o traballo realizado.

E, por certo, despois deste s谩bado o meu papel ser谩 s贸 de apoio al铆 onde se me demande. Non creo que estea en disposici贸n de implicarme moito m谩is.

Sa煤dos.
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)