Autor Tema: Próximas ocultacións de estrelas por asteroides.  (Leído 15833 veces)

Desconectado Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
Re: Próximas ocultacións de estrelas por asteroides.
« Respuesta #60 en: 19 de Octubre de 2012, 13:30:35 »
Hugo, si mañana finalmente despeja y vas a ir al OAC es posible que me apunte.

Desconectado hugogr

• AG'12
  • Super-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #61 en: 19 de Octubre de 2012, 15:39:12 »
La predicción que tiene en Meteogalicia da despejado.  Yo tengo pensado subir aunque aún no tengo clara la hora.

Desconectado Camilo

• Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • http://www.astrocamy.blogspot.com
    • Email
« Respuesta #62 en: 19 de Octubre de 2012, 15:55:40 »
Hola.
Se o tempo esta bon e no me quedo dormido,o intentaréi.Non sei que telescopio utilizar,se o sw.80/600 ed. ou o newton 310/1.500.Posiblemente sexa melor o primeiro, por aquelo do campo mais amplo.

Desconectado rimarzoa

• FED
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #63 en: 19 de Octubre de 2012, 20:57:54 »
Ola:
Un par de comentarios sobre as prediccións de bandas de ocultación de estrelas por asteroides.

-Revisando os datos da estrela que usa EAON na súa predicción cos datos que usou Javier na súa predicción dinme conta de que EAON usou coordenadas do catálogo UCAC e Javier usou datos do catálogo Hipparcos. As coordenadas non son exactamente iguáis e parte da discrepancia na posición da banda de ocultación pode vir por ahí. En todo caso só se saberá onde está a banda de ocultación cando alguén observe a desaparición da estrela.

-Aquí vos deixo unha ligazón a unha páxina da EAON onde explican todo esto das incertezas nas prediccións de ocultacións. Síntoo, está na linguaxe do imperio.
http://www.astrosurf.com/eaon/Circulaires/Circulaire_10.htm

Saúdos e a ver se temos boa noite.

Desconectado salva

• ECL
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #64 en: 20 de Octubre de 2012, 00:00:45 »

... interesante achega, Ramón. Os datos de Hipparcos non parecen ser precisamente de mala calidade  :wink2: pero está claro que aínda hai partido. Na madrugada do domingo saberemos!

Desconectado Javier

• AG'11
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #65 en: 20 de Octubre de 2012, 10:37:19 »
Bien apuntado Ramón. La verdad es que yo tampoco me fiaba del catálogo Hiparcos e intenté instalar el UCA3 pero no saqué más tiempo.
Todavía no se lo que voy a hacer esta noche. Te avisaré.
"Eppur si muove..."

www.clubevega.org
astronabeira.blogspot.com

Desconectado rimarzoa

• FED
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #66 en: 20 de Octubre de 2012, 11:08:55 »
Ola:
Con respecto ós datos da estrela en diferentes catálogos hai que ter en conta non só a precisión, senón tamén cando se completaron.
O catálogo Hipparcos ten poucas estrelas pero é un dos máis precisos astrométricamente que hai. Observou cento e pico mil estrelas entre 1989 e 1993 cunha precisión sen precedentes: de 1 a 3 mas (milliarcseconds=milisegundos de arco).
O catálogo UCAC2 é máis moderno, as observacións foron entre 1998 e 2004 e a súa precisión é de ~20 mas entre magnitude 10 e 14, sen que faga mención da precisión a magnitudes menores.
A cuestión, é que pode haber outros factores que inflúan da posición da estrela no catálogo. Por exemplo, como o UCAC2 é máis moderno, pode que a pequena diferencia sexa debida ó movemento propio da estrela que, nos anos que hai de diferencia entre os dous catálogos, se moveu no ceo eses milisegundos de arco de diferencia entre os dous catálogos. Nese caso ningunha das medidas sería errónea, só reflexarían a situación da estrela nesas épocas. Porque lembrade que o ceo NON É INMUTABLE NEN AS ESTRELAS ESTÁTICAS. Iso quedou para a Idade Media.
Keep observing.
Saúdos.

Desconectado Javier

• AG'11
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #67 en: 20 de Octubre de 2012, 13:29:19 »
... pode que a pequena diferencia sexa debida ó movemento propio da estrela que, nos anos que hai de diferencia entre os dous catálogos, se moveu no ceo eses milisegundos de arco de diferencia entre os dous catálogos.

Creo que esa es la clave. El movimiento propio de cada estrella. Así pues tendremos que observar.
"Eppur si muove..."

www.clubevega.org

Desconectado rimarzoa

• FED
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #68 en: 21 de Octubre de 2012, 05:29:15 »
Dende Ames, observación negativa. Non houbo ocultación de Toatenmongakkai.
Saúdos.

Desconectado Javier

• AG'11
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #69 en: 21 de Octubre de 2012, 06:22:40 »
Por mi parte, desde Santiago, no puedo decir afirmar ni negar. Monté con tiempo suficiente, pero a la hora de alinear tube algún problema. Por fin medi resuelto lo del alinemaiento y cuando tan sólo faltaban apenas 3 minutos!! para la ocultación, me dispuse a colocar la cámara y cuál fue mi sorpresa cuando vi que el cable de alimentaicón no me llegaba por escasos 5 o 6 centímetros.

Y no sólo no me llegaba el cable, sino que la toma trasera de 12V del coche que usé para conectarla NO FUNCIONA!!

AGGGHHHH!!

De los errores se aprende.
"Eppur si muove..."

www.clubevega.org

Desconectado Camilo

• Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • http://www.astrocamy.blogspot.com
    • Email
« Respuesta #70 en: 21 de Octubre de 2012, 09:47:13 »
Dende O Carballiño esta vez nome dormín, e dende as 3h. 15mi ata as 3h 45mi. tuven a estrela en observacion e grabando vídeo,pero a ocultacion foi negativa.

Desconectado salva

• ECL
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #71 en: 21 de Octubre de 2012, 11:45:55 »

Olas,

Dende terras ártabras tampouco podo afirmar ou negar. Observei esta ocultación comezando algo tarde polo que non podo descartar que se producise nos minutos anteriores, dada a incerteza no tempo. Noite despexada e preciosa e equipos a punto para a próxima!
     ;) A verdade é que unha rocha de 11 km pode colarse doadamente polos buratos da rede Carballiño - O Lombao - Compos - Arteixo. Haberá que reducir o trasmallo se queremos pillar bichos así ;)

s.

Desconectado hugogr

• AG'12
  • Super-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #72 en: 21 de Octubre de 2012, 12:32:09 »
Pois dende Cotobade (Pablo e mais eu) parece que nos equivocamos de estrela. Polas  lerias do enfoque co primario do LX200 pillóunos as presas e logo xa con mais calma comprobamos que non era a estrela que grabáramos. A conclusión: unhas cuantas cousas na lista a correxir para a próxima. A noite fría pero magnífica.
Por certo, Ramón, vin na web que nos pasaches de EAON que e necesario informar tamén do seeing, ceo, vento, temperatura, etc.. ¿Hai que medir e tomar nota tamén desa información?.

Desconectado rimarzoa

• FED
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #73 en: 21 de Octubre de 2012, 14:25:06 »
Ola:
Pois dende Cotobade (Pablo e mais eu) parece que nos equivocamos de estrela. Polas  lerias do enfoque co primario do LX200 pillóunos as presas e logo xa con mais calma comprobamos que non era a estrela que grabáramos. A conclusión: unhas cuantas cousas na lista a correxir para a próxima. A noite fría pero magnífica.
Por certo, Ramón, vin na web que nos pasaches de EAON que e necesario informar tamén do seeing, ceo, vento, temperatura, etc.. ¿Hai que medir e tomar nota tamén desa información?.
O informe que eu cubrín baixeino desta ligazón:
http://www.euraster.net/
Á dereira hai un par de exemplos de como cubrilos e eu só puxen yes/no, good/bad, sen complicarme a vida. Home, se tes os datos dunha estación meteorolóxica pois pódense poñer pero creo que non é necesario especificar moito a non ser que afecten á observación. Eu que sei, se hai moito vento e move o telescopio pois haberá que poñelo, ou se se fan medidas no crepúsculo como me pasou coa de Tergeste.
En canto á equivocación da estrela, pois que imos a contar, eu xa perdín unha ocultación a mesma noite da positiva de Tergeste porque non fun capaz de atopar o campo. Esa vez decidín que había que alinear ben o telescopio e localizar a estrela por coordenadas. Así que benvidos ó clube... A mín a que me doeu foi a da noite que me rompeu a persiana da eira e quedei sen observar por eso :grrrrrr: .
O que é importante é que con cada observación fallida aprendes unha chea de cousas acerca do teu instrumental e ves os puntos débiles das técnicas de observación (e das persianas).
Veña que as próximas xa están a caer.
Saúdos.

Desconectado Javier

• AG'11
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #74 en: 21 de Octubre de 2012, 15:56:30 »
O que é importante é que con cada observación fallida aprendes unha chea de cousas acerca do teu instrumental e ves os puntos débiles das técnicas de observación (e das persianas).
Veña que as próximas xa están a caer.
Saúdos.

Supoño que te refires ás ocultacións non ás persianas  :mdr:

Eu xa estou totalmente enganchado a isto das ocultacións.
"Eppur si muove..."

www.clubevega.org