Autor Tema: Proposta de re-inversión do diñeiro de AstroGalicia...  (Leído 8720 veces)

09 de Noviembre de 2011, 12:01:54

DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 2358
  • Texto personal
    Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
Proposta de re-inversión do diñeiro de AstroGalicia...
« en: 09 de Noviembre de 2011, 12:01:54 »
Ola meus, retomo o subforo de la cosa de Astrogalicia (que está un pouco mortiño) para propoñer unha cousa.

Ben sabedes que na conta de AstroGalicia hai algo máis de mil leuros. Este ano non houbo evento, aínda que supoño que o ano próximo haberá. O caso é que comenta P. Canedo sobre a posibilidade de contribuír ao finanzamento desta casa virtual que nos acolle.

Que vos parece?

Serían uns cienes de euros (voulle consultar a cantidade) que creo son un bo investimento. Seguiría quedando un remanente económico por se o ano que ven hai quen se anime para organizar de novo o evento.

Respuesta #109 de Noviembre de 2011, 13:16:17

Pablo Canedo

• Administrador
  • Ortho-Apo

• 1808

Masculino
    • Ver Perfil
    • Astromanía
    • Email
Re: Proposta de re-inversión do diñeiro de AstroGalicia...
« Respuesta #1 en: 09 de Noviembre de 2011, 13:16:17 »
O caso é que comenta P. Canedo sobre a posibilidade de contribuír ao finanzamento desta casa virtual que nos acolle.

Perdoade que me meta por aquí, pero lin este post no resumen sen percatarme de que pertenecía ó voso foro. Unha vez lido eme difícil aguantar sen respostar.

Eu non comentei nada sobre esa posibilidade, de feito, esa posibilidade ofreceuseme en varias ocasións e non dixen que non. Simplemente para que quede claro, eu non lle pedín esos cartos a ninguén.

Como xa van moitas veces que me ofrecen axuda para o mantemento económico do foro é o final sempre se quedou en nada, simplemente lle recordei a Dosi a súa oferta, xa que últimamente os meus cartos para os astrovicios escasexan.

Pero todo esto foi antes de adoptar outras medidas como poñer publicidade en astromania ou vender parte do meu equipo, polo que esa urxencia xa está máis ou menos satisfeita, non coa primeira senón coa segúnda solución.

Respuesta #209 de Noviembre de 2011, 13:30:52

Madmartigan

• SIP
  • Ortho-Apo

• 1666

Masculino
    • Ver Perfil
    • Cova da Serpe
    • Email
« Respuesta #2 en: 09 de Noviembre de 2011, 13:30:52 »
Xa iba sendo hora... :mdr:

Respuesta #309 de Noviembre de 2011, 13:52:09

Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 1694
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #3 en: 09 de Noviembre de 2011, 13:52:09 »
Pola miña banda non lle miro inconvinte e paréceme unha boa solución dado que todas esas propostas de colaboración económica para o mantemento do foro sempre quedan nuha especie de limbo.

Ademais este foro segue a ser o principal fio de contacto entre afeccionados galegos e polo tanto penso que ten que seguir sexa como sexa.

Resumindo, que me parece moi ben.

Respuesta #409 de Noviembre de 2011, 20:02:35

Pablo Canedo

• Administrador
  • Ortho-Apo

• 1808

Masculino
    • Ver Perfil
    • Astromanía
    • Email
« Respuesta #4 en: 09 de Noviembre de 2011, 20:02:35 »
Agora que me dou de conta, vexo que e o publicaches no foro público Dosi. Supoño que sería un erro, avísame si queres que o mova ó privado.

Respuesta #509 de Noviembre de 2011, 20:42:23

Richyman

• SIP
  • Semi-Apo

• 381

Masculino
    • Ver Perfil
« Respuesta #5 en: 09 de Noviembre de 2011, 20:42:23 »
Completamente dacordo con Dosi, e Pablos
Incluso diría mais, adiantar outro ano e asi xa non contar con esa pasta na seguinte edicion de Astrogalicia´12 (si se fai).

Respuesta #609 de Noviembre de 2011, 21:40:22

DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 2358
  • Texto personal
    Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
« Respuesta #6 en: 09 de Noviembre de 2011, 21:40:22 »
Pois si, puxen esta mensaxe no foro público de AstroGalicia 2011 cando a miña intención era publicalo no sub-foro dos organizadores da AG10-11. As miñas desculpas por adiantado  :oops:

De todos os xeitos, xa que todo o relacionado coa AstroGalicia (no que se refire á festa/encontro) o fixemos sempre público (con luz e taquígrafos dirían outros), pois tampouco pasa nada. Simplemente, que o meu ton sería un poco menos informal. Ben sabedes que despois de cada evento houbo mesa-reunión aberta a todos os asistentes (anos 2008, 2009 e 2010), que todas as asociacións patrocinadoras/colaboradoras recibistes de cada vez os informes resumo de cada evento, incluíndo temas económicos. Así que non se aporta información nova neste fío.

Tamén é certo que ano tras ano se ofreceu a P. Canedo o soporte económico do foro (hai que pagar servidor, cando menos, que é algo máis cas os 10 $ que valerá o/s dominio/s), xa que damos por suposto que o traballo realizado é impagable. De feito, co superávit da edición de 2010 é o que se acordara: colaborar ao mantemento económico deste foro (mentres non despega o portal www.astrogalicia.com) e deixar un remanente para a edición da AstroGalicia do ano seguinte. Como este último suposto non se deu, segue habendo o remanente. Proba do desinterese do P. Canedo polo tema económico está en que falaramos deste tema aló por maio pero, como me vin sumido nunha voráxine infernal de temas profesionais/persoais... (tal e como se viu na miña ausencia deste foro), non lembrei o tema ata hai uns día.

O evento AstroGalicia (que haberá que replantear, redefinir, matar ou o que sexa, noutro fío claro está) recae sobre unha asociación do mesmo nome que está integrada polos organizadores. Simplemente se fixo por temas organizativos, non por outra cousa. Por iso a solicitude de opinión debera ir dirixida a estes (xa sabedes que son Óscar, Pablo A.,  Hugo e Javier), a pesares de que a sinatura autorizada para facer pagamentos na conta bancaria reside só en dúas persoas (o secretario e este "menda lerenda").

Peeero, xa que o tema está aquí en público pois agora non o imos levar ao privado. O feito feito está. Así tamén podedes opinar todos.

Saúdos.

Respuesta #710 de Noviembre de 2011, 10:50:55

oscar

• AG'10
  • Super-Apo

• 811

Masculino
    • MSN Messenger - carecho@hotmail.com
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #7 en: 10 de Noviembre de 2011, 10:50:55 »
A mi me parece bien y justo. Por supuesto.
Óscar Blanco

Respuesta #810 de Noviembre de 2011, 11:38:06

hugogr

• AG'12
  • Super-Apo

• 895
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #8 en: 10 de Noviembre de 2011, 11:38:06 »
A verdade e que na situación na que temos Astrogalicia iste ano, penso que case que foi millor que se plantexara no foro público. Pola miña parte paréceme ben a proposta de Dosi e, como di Oscar, xusta.

Respuesta #911 de Noviembre de 2011, 00:45:11

RICK

• ECL
  • Ortho-Apo

• 1034

Masculino
    • MSN Messenger - castropetre@hotmail.com
    • Ver Perfil
    • Puntitos en el Cielo
    • Email
« Respuesta #9 en: 11 de Noviembre de 2011, 00:45:11 »
Levo un tempo desconectado, non sei se perdín algo polo camiño pero si o que se expón e aproveitar os escasos recursos colectivos pra ben común e non seguir abusando económicamente do Canedo.... Paréceme xusto e de sentido común. Cando empecei a mirar este foro xa se falou do tema contable, sen coñecer a naide amosei disposición de poñer "derrama"  :mdr: Agora que xa coñezo a parte do paisanaxe debería botar a correr  :666: pero reafirmo a idea de axudar, esta idea paréceme boa  8)

Respuesta #1011 de Noviembre de 2011, 09:27:39

Borja

• SIP
  • Semi-Apo

• 340

Masculino
  • Texto personal
    Parece que va a despejar
    • Ver Perfil
    • Surf Titan
    • Email
« Respuesta #10 en: 11 de Noviembre de 2011, 09:27:39 »

A mi me parece bien :great:, es mas, me ofrezco a poner unos leuros o invitar a pablocanedo a las cañas que hagan falta para hacer mas llevaderos los gastos de jostin ;)

Respuesta #1112 de Noviembre de 2011, 18:58:05

Javier

• AG'11
  • Ortho-Apo

• 1280

Masculino
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #11 en: 12 de Noviembre de 2011, 18:58:05 »
Pola miña parte creo que é de xustiza!.
Estou totalmente de acordo Dosi  :yes:
"Eppur si muove..."

www.clubevega.org
astronabeira.blogspot.com