Foro patrocinado por:

Autor Tema: Predici贸ns de seeing en Meteoblue  (Le韉o 2955 veces)

Desconectado salva

• ECL
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
Predici贸ns de seeing en Meteoblue
« en: 12 de Agosto de 2010, 22:40:39 »

Ola a tod@s,

Como canto de fiabeis son as predici贸ns de seeing de Meteoblue a unha semana ou dez d铆as? T茅delo seguido en plan comprobalo con algo de rigor?

En principio o c谩lculo do seeing non ofrece maior dificultade se se co帽ecen unha serie de par谩metros (relacionados coa localizaci贸n das capas turbulentas, velocidades de ventos, etc) pero aventurar eses par谩metros con unha semana de antelaci贸n semella algo aventurado. Adem谩is hai factores locais que influen bastante (a turbulencia das capas m谩is cercanas ao chan, nos primeiros 30 ou 50 metros de altura) que non creo que poidan ter en conta.

Se algu茅n mirou isto e pode comentar algo, agradecido.
      apertas!
      s.

Desconectado Madmartigan

• SIP
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Cova da Serpe
    • Email
Re: Predici贸ns de seeing en Meteoblue
« Respuesta #1 en: 13 de Agosto de 2010, 09:16:47 »
Hola Salva,
yo utilizo el Apanel de 7timer, pero es un poco optimista de mas  :happy:

Aqui tienes la leyenda

http://7timer.y234.cn/V3/misc/apanel_en.pdf

Desconectado Camilo

• Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • http://www.astrocamy.blogspot.com
    • Email
« Respuesta #2 en: 13 de Agosto de 2010, 09:56:05 »
Pois a unha semana ou 10 dias non son moi fiables, porque adem谩is van cambiando aseg煤n cambia o tempo.
A dous ou tres dias si me parece fiable e eu que sigo bastante Meteoblue,por suposto que tense que contar con as condicions locais como ben indicas.
En realidade un pode facer predicions case que coma Meteoblue,e dicir,istes dias que fai vento e a atm贸sfera esta axitada,hay mal seeing e Meteoblue o da as铆.Se por o contrario o anticicl贸n se sit煤a estabel,(por ahora non esta麓) Meteoblue da bo seeing, pero iso tam茅n o sei eu.

Desconectado RICK

• ECL
  • Ortho-Apo
    • MSN Messenger - castropetre@hotmail.com
    • Ver Perfil
    • Puntitos en el Cielo
    • Email
« Respuesta #3 en: 13 de Agosto de 2010, 19:05:37 »
Se miro "parriba" e os astros me chiscan un ollo..  :wink2: ....... Mal seeing  :rofl:
O que comenta Camilo que canto mais largo prazo peor..... A situaci贸n atmosferica var铆a e cambia os par谩metros,,,,,,, E ademais penso que non te帽en en conta o fume dos lumes,,,,,,,, que est谩 sendo peor que outra cousa  :whip:  :whip: