Autor Tema: AstroGalicia 2010: novo sorteo para pre-inscritos  (Leído 1585 veces)

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
  • Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
AstroGalicia 2010: novo sorteo para pre-inscritos
« en: 31 de Mayo de 2010, 23:39:35 »
Como sabedes, os que se pre-inscriban na AstroGalicia 2010 entraredes no sorteo dunha suscrición á revista Astronomía. Este sorteo será posible gracias ao patrocinio da Editorial Sirius.

Agora engadimos outro sorteo para os que xa estades inscritos e os que se pre-inscriban antes do 15 de xuño, igual que a suscrición da revista. Trátase dunha fin de semana para 5 persoas no Albergue dos Biocos. Durante esta fin de seman poderedes gozar dun excelente ceo para a astronomía, pero tamén do contorno natural e artístico das Terras de Trives e as Terras de Caldelas, no interior da provincia de Ourense.

Agardamos que con este novo sorteo vos animedes a pre-inscribirvos os que aínda o estades pensando.  :party:
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)

Desconectado RICK

• ECL
  • Ortho-Apo
    • MSN Messenger - castropetre@hotmail.com
    • Ver Perfil
    • Puntitos en el Cielo
    • Email
Re: AstroGalicia 2010: novo sorteo para pre-inscritos
« Respuesta #1 en: 01 de Junio de 2010, 21:22:09 »
Buenoooooo,,,, Eu xa estou pre-incrito, pre-parado e pagado,,,,,  :rules: Así que si non son un dos agraciados xa fago reserva pra ese finde, pagando..... Pero si pago eu quero ir en "bussines" e non en "turista".......  :whistle: