Autor Tema: 1AS JORNADAS DE CONSOLIDACIÓN DE LA RED DE INVESTIGACIÓN SOBRE BÓLIDOS Y METEORI  (Ledo 1774 veces)

Desconectado Pablo Canedo

• Administrador
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Astromanía
    • Email

Desconectado etheotonio

• ECL
  • Acromático
  • Boas
    • Ver Perfil
    • Email
Desde luego que es pena que la C´MON no tenga una representación en el evento, seguro que es muy curioso e interesante, hay que estar al día en todo, o me equivoco y Salva estará allí ??

Desconectado Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
Pues si, una pena que nos quede tan lejos. Yo hace unos años pude asistir a una conferencia de Josep María Trigo en la Facultad de Matemáticas de la USC y estuvo reálmente interesante.

Desconectado salva

• ECL
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email

Unha pena, si señor. Creo que non estará ninguén da C'MON nese encontro... Eu entereime moi tarde, a semana pasada, e foi imposíbel cambiar os compromisos que xa tiñamos para esta. Segundo vin na info (na revista AstronomiA, creo) contan con que na reunión estea Docobo (o OARMA da USC é un dos nodos da rede estatal). A ver se cando veña lle pego un toque e nos comenta a que conclusións chegaron.

Habería que ir planeando próximas campañas da C'MON, non...? Algunha proposta?
        Abrazos

Desconectado Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
Pues cosas para hacer tenemos, aun comentamos algo durante la cena del domingo en Biocos:

- Probar a triangular con la ISS.
- Establecer algunas estaciones fijas.

La próxima lluvia potente ya serán las Perseidas en agosto, pero meteoros y bólidos hay todas las noches. Yo siempre que está despejado monto la cámara apuntando hacia el Este.

Desconectado salva

• ECL
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email

:666: Dado que xa captaron algunhas trazas, se o Observatorio Ramón M. Aller solicita un número da C'MON, poderiamos concederllo, non...?  :wink2:

http://www.usc.es/gl/xornal/nova.action?id=128167

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
  • Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego

:666: Dado que xa captaron algunhas trazas, se o Observatorio Ramón M. Aller solicita un número da C'MON, poderiamos concederllo, non...?  :wink2:

Que o pidan, que o pidan  :whistle:
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)