Autor Tema: Habemus AstroGalicia: datas definitivas.  (Leído 2281 veces)

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
  • Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
Habemus AstroGalicia: datas definitivas.
« en: 08 de Febrero de 2010, 19:50:05 »
Trala reunión que tivemos no comité ou comisión (ou como se chame) organizadora, chegamos ao acordo das datas para a edición de AstroGalicia 2010. Decidimos respectar as datas do Congreso Estatal de Astronomía previsto para o mes de setembro e non facerlles contraprogramación  :666:, polo que nos iremos á semana anterior. Ou sexa:

AstroGalicia 2010 os días 10, 11 e 12 de setembro de 2010.

Marcade nas vosas axendas estas datas, que despois non queremos excusas para non asistir  :rules:

O lugar aínda está aberto a 4-5 opcións diferentes, que decidiremos a finais deste mes. En dúas horas de reunión, como é natural, falamos de moitas máis cousas. Pero delas xa iremos/irán informando os compañeiros en diversos fíos e na web do proxecto www.astrogalicia.org.

Saúdos.
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)

Desconectado Emilio (AASPO)

• OC
  • Acromático
    • Ver Perfil
    • Email
Re: Habemus AstroGalicia: datas definitivas.
« Respuesta #1 en: 09 de Febrero de 2010, 06:43:14 »
Manda c*****! Anotadas están na axenda, como as do estatal, pero agora falta atopar unha boa desculpa para que os cadriculados dos alemáns entendan que me veña para España dúas fin de semáns seguidas e ademáis para sendos congresos que non son nin de traballo... ay, miña naiciña!!!

Parabens pola escolla do novo papa (as datas). Xa contaredes con que cardenais ven acompañado (o lugar ese que prometedes revelar a fins de mes)..

Saúdos...

Desconectado RICK

• ECL
  • Ortho-Apo
    • MSN Messenger - castropetre@hotmail.com
    • Ver Perfil
    • Puntitos en el Cielo
    • Email
« Respuesta #2 en: 09 de Febrero de 2010, 11:49:43 »
Manda c*****! Anotadas están na axenda, como as do estatal, pero agora falta atopar unha boa desculpa para que os cadriculados dos alemáns entendan que me veña para España dúas fin de semáns seguidas e ademáis para sendos congresos que non son nin de traballo... ay, miña naiciña!!!

Parabens pola escolla do novo papa (as datas). Xa contaredes con que cardenais ven acompañado (o lugar ese que prometedes revelar a fins de mes)..

Saúdos...
Coa fama que temos por alá arriba seguro que pensan que vés a unha cena  :intello: , unha despedida  :drunk: , unha festa   :clown: ou un partido  :whip: ,,,,,,,,,, Así que nonte mates moito en dar explicaciós

Desconectado Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #3 en: 09 de Febrero de 2010, 14:47:04 »
Al fin y al cabo si que es una fiesta o al menos eso se pretende, que sea nuestra fiesta.