Autor Tema: Programa de Astrogalicia 2010: estrutura xeral do evento  (Leído 6841 veces)

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
  • Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
Re: Programa de Astrogalicia 2010: estrutura xeral do evento
« Respuesta #15 en: 28 de Diciembre de 2009, 00:17:58 »
Pois Emilio... deberas/debérades pasarvos por aquí máis a miúdo, porque o tema que propós é moi interesante  :great:. Paso a comentar a miña (insisto en que son miñas, non da organización) opinión sobre o que propós.
¿Y si otorgamos durante el astrogalicia un premio a digamos la mejor iniciativa astronómica amateur gallega del año (por ejemplo en 2010, la iniciativa de 2009)?

Mira ti que eu comentara con algún compañeiro a idea de facer algún tipo de premio... pero o meu enfoque era completamente diferente (cara o exterior  :oops:) e o teu gústame máis.  :great: Ao mellor podemos tirar algo positivo.
Me explico. Se trataría de ahondar un poco en la parte de Astrogalicia relacionada con dar a conocer las actividades de las distintas asociaciones de aficionados (hasta ahora materializada con la exposición de posters). Así, por ejemplo, podíamos estar hablando de premiar a Io (personificada en Pablo) por su iniciativa de la primera red gallega de trabajo cooperativo en el campo de los meteoros o a Vega y AnB (personificado en Salva) por su iniciativa de la primera plantada de telescopios gallega en el Obradoiro...

Un xeito de potenciar o traballo ao exterior das asociacións, paréceme positivo. Sería cousa de ver se facemos categorías e de se abrimos un pouco máis o tema. É dicir, facelo algo menos endogámico (algún premio para calquera entidade, ou colexios/institutos que traballe o tema astronómico, ou concellos que desenvolvan a mellor iniciativa en contra da CL...). En fin, ao mellor abonda con só ás asociacións, que isto van parecer os Óscar  :intello:.

Se me ocurre que las candidaturas sólo las puedan presentar las asociaciones que patrocinen el evento (una forma de recompensa por contribuir económicamente a astrogalicia). Y pedir que la candidatura vaya acompañada de una breve descripción y al menos un par de fotos. De tal manera que en Astrogalicia el premio, además de con el acto de entrega y las palabras recordando la actividad del premiado, se podría visualizar, algo así como se hace con las distintas películas candidatas a un premio de cine, poniendo unas diapositivas de powerpoint con las fotos de las actividades candidatas y leyendo el texto resumen de la candidata a la vez.

Tamén é un xeito de encher de contido o "espazo asociacións", por exemplo, con máis incentivos para o seu uso.

Como jurado pues podrían actuar los organizadores de Astrogalicia (jeje, no sé si este podría ser un revulsivo para que alguien más se animara a organizar) o los conferenciantes invitados, por ejemplo.

O de que o xurado sexan os organizadores ten toda a pinta de ser un marronazo... máis  :666: Se temos en conta que case todos estamos nalgunha asociación, os votos caseiros serían moitos  :he: E mellor sería facelo dun xeito máis obxectivo. O de que os ponentes que asistan á Astrogalicia sexan á súa vez o xurado, puidera ser interesante. Ata poida que lles apetecera (ou non), pero pode mirarse de facelo de modo que para eles non sexa un compromiso e si que lles apeteza. Noutro caso, sempre se pode buscar un tribunal "externo" entre xente da astronomía e na universidade, por exemplo. Sería cuestión de mirar.

Incluso poderían botar os propios inscritos na Astrogalicia. Otorgaría un pouco de ventaxa ás que aportasen máis socios, pero tamén é un pequeno incentivo para animas aos socios a inscribirse na actividade ;-)

Como premio pues viendo los patrocinadores de este año, se podría pensar en un telescopio para la Asociación finalista y un solarscope por ejemplo para la Asociación semifinalista (pero esto podría cambiarse por cualquier otro accesorio astronómico que done un patrocinador -libros, oculares, webcams, etc), además de un diploma. De esta manera aunque no sea dinero el premio, si se estaría poniendo un material a disposición de las asociaciones premiadas para sus observaciones públicas, por ejemplo.

O dos premios pode ser boa cousa... se o ano que vén é como este, as necesidades económicas serían menores polo que se podería destinar algún do material que nos dan as casas como premio. Como partimos de que, realmente, é algo simbólico, non creo que houbese demasiado problema. Creo que a túa idea é máis a de recoñecer publicamente a tarefa das asociacións que outra cousa.

Es una idea. Y como tal ahí queda dicha, ya que se me ha ocurrido en estos días de vacaciones navideñas en que he sacado tiempo para leeros en el foro y ver que estabais hablando del programa del astrogalicia del año que viene. Como idea pues es muy opinable por supuesto. Y está claro que es a los organizadores a los que os toca ver si es viable o interesante llevarla a cabo (Siento de verdad que nadie de Sirio se haya animado a participar en la organización de astrogalicia, pero yo personalmente el año que viene no voy a vivir en Galicia por motivos de trabajo y me resulta imposible en esas condiciones implicarme en la organización de la fiesta gallega de la astronomía).

Pois para isto están estes fíos do foro, para que todos poidamos aportar ideas e suxestións. Así ímoslle dando forma entre todos ao proxecto. A ver se escollemos pronto as datas da Astrogalicia e pode collerte eses días de vacacións para asistir, aínda que esteas fóra  :rules:.

Tamén lle vexo algunha pega á idea, pero xa a iremos comentando máis adiante :whistle:

Un saudiño e moitísimas gracias polo aporte. A ver que opina o resto da comunidade.
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)

Desconectado Emilio (AASPO)

• OC
  • Acromático
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #16 en: 14 de Enero de 2010, 10:15:46 »
PROPUESTA PARA EL ASTROGALICIA 2010:

Mesa de debate con algún periodista gallego -yo conozco a Manuel Vicente de Efervesciencia de la RG personalmente por ejemplo- sobre la difusión de noticias astronómicas en los medios gallegos: Problemas, casos y soluciones.

Yo coincido en el análisis de que el periodismo escrito está de capa caída, aunque sigue habiendo grandísimos periodistas científicos en prensa nacional (no tanto autonómica): Alicia Rivera, Rosa Tristan, Malen Ruiz de Elvira o Carlos Elias.

Pero desde luego los mejores están ya en internet, por ejempo Alex Fernandez de Muerza, un autentico esperto en comunicación ambiental en la web 2.0 (ver su E-ciencia, ahora también en facebook, o la revista consumer eroski).

Aunque este mes he participado dando ideas y casi podía haber aceptado la invitación a meterme a organizador de la astrogalicia 2010 (no es por falta de ganas sino porque las estancias no me posibilitan dedicarle tiempo a esto), tengo que deciros que ya me voy el 1 de febrero. Así que esta será posiblemente mi última "gran" idea que aporte a la organización del evento.

pero eso si ya me habéis metido el gusanillo en el cuerpo y aunque sea vía puente aereo yo me planto en el astrogalicia de este año el fin de semana que sea como hay dios.

Como es una mesa de debate que me interesa muchísimo os pediría que la metierais en el programa 8si finalmente entra) o el sábado por la tarde o el domingo por la mañana) porque como os digo voy a venir a propósito desde Alemania al astrogalicia y sino me va a ser un poco justo poder asistir.

Por último mi último buena voluntad... Me ofrezo a moderar el debate, aunque creo que estaría bien que hubiera un co-moderador. de tal manera que uno tomara notas de forma que al acabar la mesa pudiesemos sacar algunas conclusiones que luego publicar en la web y mandar a los participantes y el otro se encargara de dinamizar el debate con preguntas preparadas y casos prácticos de artículos, programas de radio, etc.

Creo que me encantaría trabajar contigo Dosi, yo doy una idea casi tipo boceto en pintura y tu lo completas con otras complementarias.. Si firmamos los dos juntos hacemos una obra de arte jeje

Desconectado DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo
  • Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
« Respuesta #17 en: 14 de Enero de 2010, 17:12:03 »
Mesa de debate con algún periodista gallego -yo conozco a Manuel Vicente de Efervesciencia de la RG personalmente por ejemplo- sobre la difusión de noticias astronómicas en los medios gallegos: Problemas, casos y soluciones.
...

Vexo interesante a proposta. Facendo de avogado do diaño... quizais non sexa unha actividade de moito interese fóra dos socios das asociacións. Por poñernos no caso da AG09 como exemplo, das 100 persoas que asistiron é de supoñer que só á metade lle interesara esta actividade (é un supoñer, eh?).

Como intereses véxolle: establecer relacións cos medios, potenciar a idea de apoiar un xornalismo científico de calidade, maior variedade no programa da AG...

Pero desde luego los mejores están ya en internet, por ejempo Alex Fernandez de Muerza, un autentico esperto en comunicación ambiental en la web 2.0 (ver su E-ciencia, ahora también en facebook, o la revista consumer eroski).

Como eu son da opinión de que Internet é tamén un medio de comunicación (non como opinan algúns xuíces  :666:) non vexo por que non vai haber na mesma mesa algún "blogger" de recoñecido prestixio. Pode abrir outro tipo de conversas e discusións...

Aunque este mes he participado dando ideas y casi podía haber aceptado la invitación a meterme a organizador de la astrogalicia 2010 (no es por falta de ganas sino porque las estancias no me posibilitan dedicarle tiempo a esto), tengo que deciros que ya me voy el 1 de febrero. Así que esta será posiblemente mi última "gran" idea que aporte a la organización del evento.

Tomarémoste a palabra para a AG11  :rules: De todos xeitos, non sei por que limitas o aporte de novas ideas no futuro, a non ser que vaias a lugares nos que non haxa Internet, claro :oops:

O de dar ideas é básico para que AstroGalicia sexa do interese do maior número de persoas. Incluso comentar simplemente "esta gústame" ou "esta non me gusta" xa supón un mínimo de interacción por parte dos integrantes e lectores deste foto. Se non corremos o risco de facer unha AG preciosísima pero que só nos guste aos organizadores. Así que... a participar e opinar ho! :whip:

pero eso si ya me habéis metido el gusanillo en el cuerpo y aunque sea vía puente aereo yo me planto en el astrogalicia de este año el fin de semana que sea como hay dios.

Como es una mesa de debate que me interesa muchísimo os pediría que la metierais en el programa 8si finalmente entra) o el sábado por la tarde o el domingo por la mañana) porque como os digo voy a venir a propósito desde Alemania al astrogalicia y sino me va a ser un poco justo poder asistir.

Ah... na Alemaña... pois nada, se ves que por alí tes ocasión de conectarte a Internet, quemaloserá, poderás seguir participando, opinando e contribuíndo.  :rofl:
Por se acaso deixa pagada xa a matrícula da AG10, que logo na distancia todo se esquece  :666: . Máis en serio, deixa a algún dos compañeiros da AASPO pendentes do tema para que non se descuiden cando nos poñamos co tema da reserva de prazas, a contribución da asociación... e demais historias.

Me ofrezo a moderar el debate, aunque creo que estaría bien que hubiera un co-moderador. de tal manera que uno tomara notas de forma que al acabar la mesa pudiesemos sacar algunas conclusiones que luego publicar en la web y mandar a los participantes y el otro se encargara de dinamizar el debate con preguntas preparadas y casos prácticos de artículos, programas de radio, etc.

Eu son do espíritu (creo que compartido por varios compañeiros da organización) que "axuda ofertada axuda aceptada". Así que, de ir adiante a actividade, tes todas as papeletas  :intello: :intello:

Creo que me encantaría trabajar contigo Dosi, yo doy una idea casi tipo boceto en pintura y tu lo completas con otras complementarias.. Si firmamos los dos juntos hacemos una obra de arte jeje
:oops: :oops: Agradezo o cumprido... aínda que teña algo de "peloteo" (isto último con sorna, eh?)  :party: Pena que na organización sexamos 5 a votar... se non a mesa redonda estaba fixo  :rofl: :rofl:
Editor de Ceos Galegos (www.ceosgalegos.com)

Desconectado Emilio (AASPO)

• OC
  • Acromático
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #18 en: 16 de Enero de 2010, 10:54:08 »
Ola Dosi,

Jeje, o problema non é ter acceso a rede en Alemaña.. O problema é que os meses de estadia para min son frenéticos.. porque teño que por un lado facer unha chea de obxectivos que me platean para a estadia nun tempo moi limitado e nun laboratorio descoñecido e por outra banda seguir dende a distancia as leas de santiago... co cal carezo de tempo libre practicamente neses meses... e o pouco que teño o adico ao turismo e a coñecer nativas e sair de marcha... que algo hay que desconectar tamén... así que nestes meses para a astronomía vou ter tempo cero.

Un saúdo,

Emilio