Autor Tema: Cámaras & lentes para meteoros  (Ledo 5479 veces)

Desconectado salva

• ECL
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
Cámaras & lentes para meteoros
« en: 30 de Noviembre de 2009, 18:50:16 »

Olas,

O outro día falamos de se pagaba a pena mercar varias cámaras nun só pedido ou que cada quen fixese o seu pedido individualmente. Parece que, por razóns técnicas, esta segunda opción é a mellor. Así que procedan Vdes mesmos  :smile:

Só como información, as Watec con lente de serie ou sen lente están de novo anunciadas en ebay. Unha búsqueda con "Watec 902H" dá:
           http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=Watec+902H&_sacat=See-All-Categories

Unha pregunta, para quen teña info (C'MON/01?) Hai algunha lente de campo amplo que se poida recomendar? A lente que trae de serie a Watec de 170$ creo que é de 45 ou 50º de campo. Esta é unha cámara de 1/2", as lentes de gran campo (150º ou así) que vin por aí eran todas para camaras de 1/3". Ademáis hai que asegurar que o mecanismo de AutoIris sexa compatíbel, non? help! :penguin:

Desconectado Pablo Canedo

• Administrador
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Astromanía
    • Email
Re: Cámaras & lentes para meteoros
« Respuesta #1 en: 30 de Noviembre de 2009, 19:59:16 »
A ver que din Hugo e Ricardo que están a investigalo tema do auto iris, per ata onde eu entendo, necesitamos obxetivos con Video Drive Type (os DC ou Direct Drive non valen para a 902h) e Rosca CS ou rosca C máis adaptador a CS.

Os obxetivos de 1/3" van a funcionar tamén, aínda que e probable que poidan chegar a viñetear un pouco nas esquinas. Eu pedín este onte, tan pronto o teña saliréi de dudas:

http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260455001111&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:ES:1123

Tendo en conta que os pixeles efectivos da 902h (720,576) multiplicados polo tamaño de pixel:

720px*8,4μ
576px*9,8μ

necesitaríamos unha superficie iluminada de 6x5,6 mm, o sea una diagonal de 8,2mm que es más o menos 1/3"

Ahora a rezar que no haya ningún matemático por aquí y me corra a palos

Desconectado salva

• ECL
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #2 en: 04 de Diciembre de 2009, 23:36:30 »

Os obxetivos de 1/3" van a funcionar tamén, aínda que e probable que poidan chegar a viñetear un pouco nas esquinas. Eu pedín este onte, tan pronto o teña saliréi de dudas:

Xa chegou esa Video Drive...? Que tal vai?

• Administrador
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Astromanía
    • Email
« Respuesta #3 en: 05 de Diciembre de 2009, 14:03:17 »
Non chegou e menos mal que o tempo está como está que se non xa me estaría tirando dos pelos. Nin sequera chegou a de 150º sen auto iris que pedín fai 25 días e que en teoría estaría en 7 aquí.

Sigo buscando, se alguen quere botar unha man, esto e o que necesitamos:

Obxetivo para CCTV
Auto iris - video drive (non DC, importante) Si alguen ten en mente non deixala fixa, podería prescindir do auto iris
4mm ou menos
Rosca CS, e probable que a C tamén valga
1/2"

Si alguen ve esto por ebay ou onde sea por menos de 60 dólares, que avise please:
1/2" CCTV Auto iris lens. Video drive Type, 2.8mm

Desconectado salva

• ECL
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #4 en: 05 de Diciembre de 2009, 17:12:05 »

Ola Pablo, ola a todos

Teño por aquí unha lente con autoiris que debe dar campo amplo, pero é DC. Non vale para a Watec, claro, pero se cadra se lle pode meter alimentación independente nos pins correspondentes (que dito sexa de paso non sei cales son) para ter o diafragma aberto e así usar a lente como se fose unha lente normal sen autoiris.
      Alguén ten información de cal é a voltaxe que hai que meter, en que pins e con que consumo para manter o autoiris aberto nunha lente DC?
      saúdos!

• Administrador
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Astromanía
    • Email
« Respuesta #5 en: 09 de Diciembre de 2009, 13:30:22 »
A falta de resposta dos electrónicos, dareiche outra solución. Podes desmontar a lente e quitarlle o auto iris, e moi fácil. Acabo de operar o meu, xa que aínda non me chegou ningún dos que merquei en ebay, probareino esta tarde a ver se o viñeteo e soportable.

Intentarei desmontar tamén o outro a ver se encontro a diferencia entre os DC e os Video.

Desconectado salva

• ECL
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #6 en: 09 de Diciembre de 2009, 13:52:25 »

Acabo de operar o meu,

:smile: Thanks!! CSI Kompos ponse mans á obra...

Desconectado Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #7 en: 18 de Enero de 2010, 20:46:04 »
Ya me ha llegado esta lente http://cgi.ebay.com/2-1mm-1-3-CS-MOUNT-F1-2-Wide-Angle-150-CCTV-Camera-Lens_W0QQitemZ260504251021QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3ca7436a8d

Richy ya la ha probado y me comenta que en los bordes del campo es bastante mala, lo que me ha sorprendido es el pedazo campo que da, casi a lo ojo de pez.

La probraremos con estrellas en cuanto se puedan ver porque vaya cruz de tiempo, borrasca tras borrasca  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

• Administrador
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Astromanía
    • Email
« Respuesta #8 en: 18 de Enero de 2010, 23:23:05 »
No es que sea mala en los bordes, es que no se ven debido al viñeteo. Para poder utilizar objetivos de 1/3 con la watec hay que irse a 4, 5mm o más. Además con tanto campo es complicado pillar estrellas de referencia sobre todo en ciudad y se complica escapar de las farolas.

Pero la verdad es que por ese precio... :whistle:

Desconectado Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #9 en: 18 de Enero de 2010, 23:45:03 »
Ya, yo aun no la he probado, pero el precio es de coña. Canedo, ¿tu llegaste a pillar esta?  http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260455001111&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:ES:1123

Si es así, ¿que tal?

Desconectado Richyman

• SIP
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
« Respuesta #10 en: 19 de Enero de 2010, 01:24:34 »
Las diferencias saltan a la vista
No las redimensiono para que se aprecien bien

Watec Original

Watec con 2.1mm 1/3 CS MOUNT F1.2 Wide Angle 150 CCTV Camera Lens

Desconectado Pablo

• AG'12
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #11 en: 19 de Enero de 2010, 01:34:04 »
Ideal para cazar bólidos, con ese campo es dificil que se te escape caiga por donde caiga.

Desconectado Richyman

• SIP
  • Semi-Apo
    • Ver Perfil
« Respuesta #12 en: 19 de Enero de 2010, 01:36:31 »
Ideal para cazar bólidos, con ese campo es dificil que se te escape caiga por donde caiga.
Melooon el 2.1mm 1/3 CS MOUNT F1.2 Wide Angle 150 CCTV Camera Lens es el q te di esta tarde, es el tuyo :P

Desconectado RICK

• ECL
  • Ortho-Apo
    • MSN Messenger - castropetre@hotmail.com
    • Ver Perfil
    • Puntitos en el Cielo
    • Email
« Respuesta #13 en: 19 de Enero de 2010, 12:56:13 »
Coñe!! Mi cuñado vive por esa plaza y las veces que he estado me he fijado en un detalle: El UFO ahí se puede "jartar" a cazar gaviotas  :yes: No se si es la falta de costumbre pero mires a donde mires hay alguna... A Canedo le pasa igual con las Curuxas  :666:
Por otro lado la diferencia si es notable, de hecho no tiene nada que ver.

• Administrador
  • Ortho-Apo
    • Ver Perfil
    • Astromanía
    • Email
« Respuesta #14 en: 19 de Enero de 2010, 13:14:01 »
Ya, yo aun no la he probado, pero el precio es de coña. Canedo, ¿tu llegaste a pillar esta?  http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260455001111&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:ES:1123

Si es así, ¿que tal?

A 3.5 aún viñetea bastante, a partir de 5 se deja usar, es el que utilicé para las gemínidas. Aunque creo recordar que antes costaba menos, ¿no?