Autor Tema: Libro Astrogalicia 2008-2009: petición de voluntarios.  (Leído 28600 veces)

Respuesta #1526 de Octubre de 2009, 22:16:24

DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 2367
  • Texto personal
    Decoding astronomy since 20th century
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
Re: Libro Astrogalicia 2008-2009: petición de voluntarios.
« Respuesta #15 en: 26 de Octubre de 2009, 22:16:24 »
Veña, veña... algún voluntario máis?  :whistle:

En caso contrario, os que se ofreceron ata o de agora levarán ración dobre  :na:.

Coméntovos... acabamos de enviar a solicitude de autorización aos ponentes deste ano. Aos do ano pasado xa lle pedín aos compañeiros (Pablo e Mad) que fixeran o propio. Xa teño algunha resposta afirmativa e ningunha negativa (polo momento). En canto teña confirmación de todos, publicaremos unhas liñas ou consellos xerais, miramos prazos e poñemos a andar o proxecto.

Un saúdo.

Respuesta #1626 de Octubre de 2009, 23:24:28

angelaros

• Acromático

• *

• 158
  • Texto personal
    será que es así
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #16 en: 26 de Octubre de 2009, 23:24:28 »
No ando nada sobrado de tiempo (supongo que como todos) pero me presento voluntario  :whip:. Me gustó la charla de Montesinos, por el tema y por la empatía que percibí. Personalmente estoy muy acostumbrado a manejar LaTeX (ideal para textos científicos), aunque para estas charlas, al ser tan divulgativas (sin formulitas ni nada) tal vez sea mejor hacerlo en Ms-Word, o mejor aún meternos al software libre y hacerlo con Open-Office (es una idea, lo dejo ahí por si se recoge el guante).

Salu2.

Respuesta #1726 de Octubre de 2009, 23:40:05

Richyman

• SIP
  • Semi-Apo

• 381

Masculino
    • Ver Perfil
« Respuesta #17 en: 26 de Octubre de 2009, 23:40:05 »
Angel Huelmo Astrogalicia-2008 pa min ¿ok?

Respuesta #1827 de Octubre de 2009, 14:34:11

DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 2367
  • Texto personal
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
« Respuesta #18 en: 27 de Octubre de 2009, 14:34:11 »
No ando nada sobrado de tiempo (supongo que como todos) pero me presento voluntario  :whip:. Me gustó la charla de Montesinos, por el tema y por la empatía que percibí. Personalmente estoy muy acostumbrado a manejar LaTeX (ideal para textos científicos), aunque para estas charlas, al ser tan divulgativas (sin formulitas ni nada) tal vez sea mejor hacerlo en Ms-Word, o mejor aún meternos al software libre y hacerlo con Open-Office (es una idea, lo dejo ahí por si se recoge el guante).
Si... a min LaTeX quédame un pouco grande. De facer eu a maquetación final sería en OpenOffice. Xa teño montado algún libro con el e, a pesares dos seus erros, é un vello coñecido. Con MS-Word a experiencia é que lle costa máis manter unha coherencia de estilos (en páxinas, encabezados...). Ademais, como ben saberás, o OO exporta a XML e debera ser máis sinxelo de formatealo a HTML para a web. Os "pdf" que xera non son do mellorciño, pero para isto deberan valer.

Ao mellor falamos para o tema da maquetación, mira ti  :rules:.

Respuesta #1927 de Octubre de 2009, 14:35:12

DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 2367
  • Texto personal
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
« Respuesta #19 en: 27 de Octubre de 2009, 14:35:12 »
Angel Huelmo Astrogalicia-2008 pa min ¿ok?

Van estando claros os gustos de cada un, eh??

Adxudicado.

Aproveito para incluír tamén a de Leonor, tras pedirlle o vídeo a ela e comentarme que estaban encantados coa idea.

Respuesta #2028 de Octubre de 2009, 18:10:25

DOLORES

• AIO
  • Acromático

• 214

Femenino
  • Texto personal
    No, si eso es como todo...
    • Ver Perfil
« Respuesta #20 en: 28 de Octubre de 2009, 18:10:25 »
23-Benjamín Montesinos (responsable inicial: Dolores). Responsable alternativo: Angelaros, pendente de reasignar a Dolores a outra charla.

A ver, que iba a ponerme a teclear y cuando entro para buscar el link veo que estoy pendiente de reasignación. Decidme otra, que me da igual, pero si tardáis mucho ya lo tengo que dejar para la semana que viene...

Respuesta #2128 de Octubre de 2009, 19:56:28

DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 2367
  • Texto personal
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
« Respuesta #21 en: 28 de Octubre de 2009, 19:56:28 »
23-Benjamín Montesinos (responsable inicial: Dolores). Responsable alternativo: Angelaros, pendente de reasignar a Dolores a outra charla.
A ver, que iba a ponerme a teclear y cuando entro para buscar el link veo que estoy pendiente de reasignación. Decidme otra, que me da igual, pero si tardáis mucho ya lo tengo que dejar para la semana que viene...

Boa tarde, Dolores. Non te preocupes. Queda para a semana que vén. Precisamente, de Benjamín aínda non temos autorización. Como Angelaros prefería esa charla e a ti dábache igual, quería ubicarte noutra. Peeero, só están colgadas na web as deste ano (agás as de Pedro Ré e Leonor). Nuns días agardemos a que xa estea todo ben preparado para empezar a traballar. :oops:

E non te preocupes que prazo teremos abondo. Creo que sacamos adiante todo o traballo de tecleo das charlas e revisión antes de finais de ano, sería estupendo.

Moitas gracias. :great:

Respuesta #2228 de Octubre de 2009, 22:08:32

angelaros

• Acromático

• *

• 158
  • Texto personal
    será que es así
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #22 en: 28 de Octubre de 2009, 22:08:32 »
Ola,

Eu prefiro Montesinos, iso téñoo moi claro. Pero tampouco é cuestión de removelo todo por iso. Tamén podo facer o de calquera outro.  :angel:
Iso si, mellor se é de Astrogalicia 09 porque na anterior non estiven e sempre é mellor se un ten referencias do que viu en diresto.

Saúdos.

Respuesta #2329 de Octubre de 2009, 10:04:58

DOLORES

• AIO
  • Acromático

• 214

Femenino
  • Texto personal
    • Ver Perfil
« Respuesta #23 en: 29 de Octubre de 2009, 10:04:58 »
Ok, a mí me es "inverosímil" uno que otro ya que no he ido nunca a astrogalicia. Ya me contaréis.
Chau!

Respuesta #2406 de Noviembre de 2009, 13:43:08

Richyman

• SIP
  • Semi-Apo

• 381

Masculino
    • Ver Perfil
« Respuesta #24 en: 06 de Noviembre de 2009, 13:43:08 »
Dosi, para cando keres a transcripcion?
Acabo de descargar agora os audios.
En breve me poño co de Angel Huelmo

Si corre presa ou ves q me durmo nos loureiros dame un toke

Respuesta #2506 de Noviembre de 2009, 19:47:27

DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 2367
  • Texto personal
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
« Respuesta #25 en: 06 de Noviembre de 2009, 19:47:27 »
Cando deamos o "pistoletazo" de saída. Máis que nada, porque non temos confirmación de todos. Só contestaron a metade dos ponentes. E tampouco é cuestión de poñer aquí quen dixo que si e quen que non  :great:.

Agarda a semana que vén, que acabo de darlle un toque adicional aos que faltaban por contestar. E xa poñemos todo en marcha.

Impacientes, que sodes uns impacientes  :whistle:

:great: :great: :great: :great:

Respuesta #2627 de Noviembre de 2009, 23:14:28

DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 2367
  • Texto personal
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
Re: Libro Astrogalicia 2008-2009: ADIANTE COAS TRANSCRICIÓNS!!!
« Respuesta #26 en: 27 de Noviembre de 2009, 23:14:28 »
Xa temos resposta de TODOS os ponentes de Astrogalicia (algún despistárase un pouquiño). Así que xa podedes iniciar a transcrición das charlas. De seguido algúns comentarios para os que teñades menos experiencia neste tema. Os que teñades máis experiencia, podedes engadir os vosos consellos: :rules:
  • A primeira vez que escoitedes a charla non paredes. Tecleade todo seguido, deixando ocos ou saltos de carro cando perdades algo. Como moito, parade para transcribir algún párrafo de memoria, pero sen volver atrás.
  • A segunda vez que escoitedes a charla, escoitádea tamén toda seguida. Enchede os ocos que quedaron antes e ide facendo correccións do xa transcrito
  • Rematado o gordo, é o momento do máis complicado. Revisar aqueles anacos que non recoñecestes ben, pasalos unha e outra vez ata atopar o sentido á frase, marcar as zonas "escuras" que non deades entendido.
  • Os que asististes ás charlas podedes indicar tamén lugares para posibles ilustracións, se vedes que o ponente se refire a elas e aporta algo ao discurso. As transcricións serán enviadas a cada ponente para que revisen e se lles poden pedir ou, na maior parte dos casos, buscalas de fontes públicas (moitas son da NASA e da ESA ou o ESO polo que a licenza de uso está clara).
  • Para reproducir o audio usade o programa que sexa máis do voso gusto. Variedade no mercado hai abondo. O ideal, creo eu, sería algún reprodutos que permitira darlle ás teclas de "pausa", "en marcha", "adiante" e "atrás" por medio de atallos de teclado. Se non o permiten todos, algún haberá que o posibilite.
  • Podedes usar o tipo de letra que queirades. Non empreguedes ningún tipo de estilos, nin cursivas, nin negriñas, nin tamaños de letra diferentes (agás que queirades meter algunha nota ou aviso para posteriores revisións). No caso de haber apartados na charla, abonda cun salto de carro simple.

En canto ao procesador de textos podedes empregar o que máis rabia vos dea. Se queredes ser supervisados recomendo empregar algún procesador "na nube". GoogleDocs vai de pinga para iso, compartindo comigo ou con calquera que se ofreza para ir corrixindo textos. Avisade ao través do foro ou por Mensaxe Privada ou correo electrónico de incidencias, dificultades... do que queirades. :great:

Sobre o prazo, ninguén nos obriga a entregalo en ningún momento. Calculando cunhas 10 horas de traballo por cada conferencia (xa me diredes logo se canto vos levou), que vos parece se poñemos como data límite finais de ano? Isto lévanos a dúas horas á semana de traballo. Se alguén ten dificultades buscamos outra data límite. :great:

Ide comentando no fío como o levades para animar a máis xente, as dificultades, o proceso...

AVISO: quedan conferencias por asignar responsables. Alguén máis se anima? :whip:

Un saudiño.

Respuesta #2730 de Noviembre de 2009, 10:39:55

DOLORES

• AIO
  • Acromático

• 214

Femenino
  • Texto personal
    • Ver Perfil
« Respuesta #27 en: 30 de Noviembre de 2009, 10:39:55 »
Estoo, dónde encuentro la charla de Ángel Roldán? En la web de astrogalicia he visto 3 charlas y ninguna es la de este pollo.  :arf:

Respuesta #2830 de Noviembre de 2009, 11:19:50

DosiVeiga

• AG'12
  • Ortho-Apo

• 2367
  • Texto personal
    • Ver Perfil
    • APOD da NASA en galego
« Respuesta #28 en: 30 de Noviembre de 2009, 11:19:50 »
Estoo, dónde encuentro la charla de Ángel Roldán? En la web de astrogalicia he visto 3 charlas y ninguna es la de este pollo.  :arf:
Si muller... o que pasa es que están algo agochadas para poñérvolo complicado  :oops:

Proba no apartado de descargas. Un saúdo.

E, contigo, xa hai confirmación de 3 persoas. Dúas que xa iniciaron e outra que aproveitará as vacacións. Xa iredes contando as experiencias.

Respuesta #2930 de Noviembre de 2009, 11:21:02

Javier

• AG'11
  • Ortho-Apo

• 1280

Masculino
    • Ver Perfil
    • Email
« Respuesta #29 en: 30 de Noviembre de 2009, 11:21:02 »
Eu a ver si empezo esta fin de semana.
"Eppur si muove..."

www.clubevega.org
astronabeira.blogspot.com